Nibblerin mietteitä (ventilaatiota, saa lähettää lähimmälle sykiatrille)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
huh mikä kierto... mitenhän tästä selviää edes hengissä?
nillä eväillä on menty:
*jättihelokkikapselit (omega 6)
*omega 3
*monivitamiinit
*erilliset b-vitamiinit
*sinkki (mies myös)
*kupillinen kasviksia ja hedelmiä päivässä lisää.
*kahvi karsittu yhteen kuppiin per päivä.
*syötyjä päänsärkylääkkeitä :1

kaikki alko ovispäivästä. sunnuntian ja maanantain välinen yö, kun miehen kanssa harrasteltiin akrobatiaa. tuli heti semmonen olo että NYT! tiedättekös? semmonen samanlainen fiilis ku jos kattoo vaikka jääkiekkoa ja sen oman joukkueen pelaaja teke maalin.

siitä päivästä lähtien mulla on ollu varma olo. en oikeen oo osannu sanoo mistä mä oon ollu varma, mutta jotenkin mä alan uskoa että se liittyy tähän NYT tunteeseen.
ja alavatsaa nippailee jatkuvasti. kuten moni on jo lukenutkin niin mulla nippailee maha jatkuvasti, mutta tää nippailu on koko ajan tasan samassa kohtaa ja paljon voimakkaampana kuin tavallisesti. ja se ei haittaa.

nyt on kiertopäivä 25/28. tää varmuuden tunne kasvaa joka päivä ja mä en voi edes kuvitella muuta skenariota kuin että mun menkat ei tuu, ja mä plussaan sunnuntaina.
mutta eihän se mene niin. ei mulle koskaan tapahdu mitään hyvää ja erikoista. ja sehän nyt erikoista olisikin jos oisin ihan alusta asti tienny että oon raskaana.

nyt on tuntunut jo tunnin ajan menkkakipuja. eihän ne tänään pitäs alkaa. mutta ehkä huomenna. selkäkin kipee. tissit tosin ei oo koko aikaa kipeenä niinku normaalisti. ärsyttää kun ei voi muuta kuin odottaa sunnuntaita.

tää vauvakuume on niin tätä :headwall:

joo, ja yritin kysyy mieheltäkin että maistuuko pahalta, mut ei se kommentoinu mitenkään.

kiitos peukuista :) saa nähä mihin riittää.

nytkin tuntuu semmosia rääpäisyjä alavtsalla ja sitä alempana. :ashamed: että toivottavasti nää on vaan hyviä merkkejä

Nyt kuulostaa hyvältä! Toivotaan notta saisit sellaisen oikein komian plussan. *jännittää peukut pystyssä* niin ja sitten pääsisit vielä rehentelemään sillä kuinka sen arvasitkin jo etukäteen :D

Sitten kun mäkin plussaan niin pääsen kertoon kaikille kuinka aavistiin etukäteen nimittäin mä oon aavistanut niin joka kierrossa. Siis vaikka ole plussannutkaan :D

veena :D melkeen sama vika rahikaisella että on aavistellu. mut tää tunne on nyt tosiaan niin vahva!
ku aina ennen on ollu kaks vaihtoehtoo, plussa tai menkat. mut nyt ei oo sitäkään.

*ettii netistä sopivaa itkuhymiöö lauantaille*

Yhteistyössä