Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kyllä tää nyt sitä on. Mulla on vanha olo. Ikäloppu. JA MÄ OLEN 22v - että on tässä luultavasti eloa edessä vielä (vaikka mistäs sen tietää). Koulusta se kai johtuu. Kun ne muut on niin nuoria, suurin osa. Koulu tekee mulle ikäkriisin. Helvetti.
Sitten kun ne toiset tuntuu niin mukuloilta. Vaikka jukolauta, kun mä olin 17-18v niin kyllä mä kaveerasin 22-vuotiaiden kanssa, eikä siinä ollut mitään erikoista. Nyt kun noi koittaa tehdä tuttavuutta, niin mulla on semmonen "helvetin kakarat" -olo vaan. Mulla on komplekseja. Ikäkriisi. Tai jotain. Ja se ahdistaa mua.
Vai voisko johtua sinun pitkälle kohdistuneista tulevaisuuden suunnitelmista, Ois vähän niinku kriisi sen takia, että tuossa vaiheessa on jo kaikki selvää, mutta vielä kuitenki epävarmaa???
No kun kaikki EI ole selvää. Tai siis on joo, siltä osin, että opiskelut jatkuvat. Mutta en tiedä millä alalla/missä kaupungissa... Mä en enää tiedä - mua kiinnostaa niin moni juttu... Mutta mun mielestä se vaihtoehtojen paljous on osittain helpotus...