Mulla on joku ikäkriisi. Ihan selvästi.

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Kyllä tää nyt sitä on. Mulla on vanha olo. Ikäloppu. JA MÄ OLEN 22v - että on tässä luultavasti eloa edessä vielä (vaikka mistäs sen tietää). Koulusta se kai johtuu. Kun ne muut on niin nuoria, suurin osa. Koulu tekee mulle ikäkriisin. Helvetti.

Sitten kun ne toiset tuntuu niin mukuloilta. Vaikka jukolauta, kun mä olin 17-18v niin kyllä mä kaveerasin 22-vuotiaiden kanssa, eikä siinä ollut mitään erikoista. Nyt kun noi koittaa tehdä tuttavuutta, niin mulla on semmonen "helvetin kakarat" -olo vaan. Mulla on komplekseja. Ikäkriisi. Tai jotain. Ja se ahdistaa mua.

Vai voisko johtua sinun pitkälle kohdistuneista tulevaisuuden suunnitelmista, Ois vähän niinku kriisi sen takia, että tuossa vaiheessa on jo kaikki selvää, mutta vielä kuitenki epävarmaa???

No kun kaikki EI ole selvää. Tai siis on joo, siltä osin, että opiskelut jatkuvat. Mutta en tiedä millä alalla/missä kaupungissa... Mä en enää tiedä - mua kiinnostaa niin moni juttu... Mutta mun mielestä se vaihtoehtojen paljous on osittain helpotus...

No toivottavasti mäkin oon tohon ikään mennessä sit jo toipunut tästä. Syö naista tää kriiseily. En mä tiedä olenko lintu vai kala.

No se onkin vaikeampi kysymys, mutta ikä on vaan numero. ;>

Kyllä tää nyt sitä on. Mulla on vanha olo. Ikäloppu. JA MÄ OLEN 22v - että on tässä luultavasti eloa edessä vielä (vaikka mistäs sen tietää). Koulusta se kai johtuu. Kun ne muut on niin nuoria, suurin osa. Koulu tekee mulle ikäkriisin. Helvetti.

Sitten kun ne toiset tuntuu niin mukuloilta. Vaikka jukolauta, kun mä olin 17-18v niin kyllä mä kaveerasin 22-vuotiaiden kanssa, eikä siinä ollut mitään erikoista. Nyt kun noi koittaa tehdä tuttavuutta, niin mulla on semmonen "helvetin kakarat" -olo vaan. Mulla on komplekseja. Ikäkriisi. Tai jotain. Ja se ahdistaa mua.

Vai voisko johtua sinun pitkälle kohdistuneista tulevaisuuden suunnitelmista, Ois vähän niinku kriisi sen takia, että tuossa vaiheessa on jo kaikki selvää, mutta vielä kuitenki epävarmaa???

No kun kaikki EI ole selvää. Tai siis on joo, siltä osin, että opiskelut jatkuvat. Mutta en tiedä millä alalla/missä kaupungissa... Mä en enää tiedä - mua kiinnostaa niin moni juttu... Mutta mun mielestä se vaihtoehtojen paljous on osittain helpotus...

Jaapasejaa, eipä onnistunu kotipsykologin hommat
:kieh:

Mulla oli ikäkriisi n. 1v. sitten. Olin maka jo niin vanha kaikkeen (hox 21v.) kyllä se vaan on mutkikasta tää elämä...

Jaapasejaa, eipä onnistunu kotipsykologin hommat
:kieh:

Mulla oli ikäkriisi n. 1v. sitten. Olin maka jo niin vanha kaikkeen (hox 21v.) kyllä se vaan on mutkikasta tää elämä...

ÄLÄ MUISTUTA!
:D

mul on päinvastoin. kun peruskoulu loppu,niin muutettiin bestiksen kaa toiseen kaupunkiin opiskeleen,eli ikää oli mitä,15-16v? ja niihin aikoihin meil oli sellanen kirjevihko käytössä ja juusrikin pari viikkoo sitten tissutettii punkkuu ja luettiin niit melkein 10vuoden takasia juttuja (täytetään kumpiki 25 tänä vuonna) ja meinattii kuolla nauruun.. me ollaan sillon oltu aivan vakuuttuneita et elämä loppuu kun täyttää 20,luojaa saa kiittää jos on hengissä enää ku on 21. 22 on jo eläkeikä ja 23 suuri ihme. 24veenä on toinen jalka haudassa ja toinen banaaninkuorella,elämä eletty jne :laugh:
ja meistä tuntuu edelleen et eihän se elämä oo viel ees alkanu :D

Aatteles miltä musta tuntuu, oon 36 ja joudun kattelemaan teinikakaroita ja sun ikäsiä kakaroita samalla luokalla. Jihaa! :kieh:

Ikäkriisiä ei ole, olen parhaassa iässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Aatteles miltä musta tuntuu, oon 36 ja joudun kattelemaan teinikakaroita ja sun ikäsiä kakaroita samalla luokalla. Jihaa! :kieh:

Ikäkriisiä ei ole, olen parhaassa iässä.

Opetatko sinä? Vai oletko sinä (jolla on jo toinen jalka haudassa :kieh: ) vielä opiskelija? Sano vielä kerran mua kakaraksi... Mulle tulee hyvä mieli - kriisi helpottaa :xmas:

Voi jessus näitä teijän ikäkriiseilyitä :D :D :D . Mie oon vissiin tässäkin asiassa sitten jääny junasta :laugh: , kun en vielä tähän (kohta 38-vuoden) ikään oo kokenu kriisin kriisiä :o . Ja olen sitä paitsi varma, että paras ikä on vielä edessä, niin mitäpä tuota kriiseilemään... :saint:

No arvaas vaan kuinka vanhalta musta tuntuu kun monet mun työkaverit on mua 7v nuorempia... Ja tossa yks kerta rupesin miettii että hitto, ne on ollu 12 kesäsii kun MÄ olen alottanu nää hommat :o :kieh: :laugh:
Mut mä kyllä tulen hemmetin hyvin toimeen niitten kanssa että ei sen puoleen mitään ongelmia...Mutta kun tunnen oloni niiiin vanhaks...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
No arvaas vaan kuinka vanhalta musta tuntuu kun monet mun työkaverit on mua 7v nuorempia... Ja tossa yks kerta rupesin miettii että hitto, ne on ollu 12 kesäsii kun MÄ olen alottanu nää hommat :o :kieh: :laugh:
Mut mä kyllä tulen hemmetin hyvin toimeen niitten kanssa että ei sen puoleen mitään ongelmia...Mutta kun tunnen oloni niiiin vanhaks...

Mun harjoittelija ei ollut vielä syntynytkään kun tein jo tämän alan hommia :laugh: