S
:S
Vieras
Minulla on nyt parin päivän ajan ollut nielemisvaikeutta. Nestemäinen ja sosemainen ruoka menee alas, mutta kiinteä jää kurkkuun kiinni/tuntuu, että menee henkitorveen ja tukehdun. Tarpeeksi monta kertaa kun näin tapahtui niin on alkanut tulla pieni paniikki jo aina kun kiinteää laitan suuhun. Eilen pystyin syömään illalla puolikkaan leivän (aamulla söin vielä normaalisti) jonka aikana ruoka takertui/hitaasti valui nielusta mahaan ja meinasi paniikki tulla tukehtumisesta. Välillä ollut yksittäisiä vastaavia ongelmia mutta eilen alkoi pahana enkä pysty syömään mitään kiinteää. Minulla on hyvin lievää kurkku kipua ja nuhaisuutta mutta ei muuta sen kummempaa. Ekan kerran näitä ongelmia paljon lievempänä oli kevät talvella jolloin oli myös palan tunnetta kurkussa. Samaa palan tunnetta on ollut silloin tällöin. Tai no joskus tuntuu kuin kilpirauhasen kohdilla turvottaisi. Pelottaa vaan että mistä tämmöinen johtuu ja kauanko kestää. Miettinyt olen myös, että pidetäänkö mua hulluna jos lääkäriin soitan.
Joten kokemuksia kaipailisin. (ei kiitos vittuiluja, muutenkin stressiä nyt...)
Joten kokemuksia kaipailisin. (ei kiitos vittuiluja, muutenkin stressiä nyt...)