Nightwishin uusin levy: pettymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Odotin innolla uutta levyä ja nyt kun sain sen käsiini, oli pettymys V A L T A I S A !
Mä tykkäsin Tarjan äänestä, mä tykkäsin Anetten äänestä myös.
Tää uus solisti on ihan paska!!!! Sillä on ihan järkyttävän väritön ääni. En tykkää yhtään. Se on vaan tommonen tyhmän kuuloinen. Höh :(

[QUOTE="vieraana";30753072]Äänestä en tiedä, mutta naamastaan se on kuin vanha juoppo, kun tarkemmin katsoo... Ilmeisen rankkaa elämää on tullut vietettyä.[/QUOTE]

Minua nuorempi ja tosiaan näyttää elämää nähneeltä.

Joo, samaa mieltä. Aika pubiruusun ääni tolla hollandeisella on. Anetten ääni oli kirkas ja herkkä, Tarja oli mahtipontisen selkeä ja kaunisääninen. Eiköhän tää ole jo nähty....

En ole samaa mieltä, tykkäsin uudesta levystä ja solistista.
Paljon parempi kuin Anette.
Tarja toki on ollut paras solisti.

Eriävä mielipide. Levy on aivan mahtava. Mulla on soinut nyt se melkein taukoamatta perjantaista asti, kun levyn ostin, nytkin on kuulokkeet korvilla. Siis kertakaikkiaan loistava, paranee vain joka kuuntelulla. Floor osaa laulaa, mutta mulle pääasia on itse NW, ei laulaja. Tuomas on NERO!

Minä taas tykkään, että Floor on paras. Anetteen piti ensin totutella ja tykästyin sitten. Anette livenä kuulostaa kyllä kamalalta, mutta levyllähän se on hyvä. Floor taas oli heti että Jes!!!!

Mä en myöskään ole kovasti innoissani ainakaan siitä, mitä radiossa on soitettu. Ihan hyvää juu, mutta, ääh. Ihan ko ois sotkettu vähän Nordmannia ja Gary Moorea sekaan mut sit siinä ei olekaan enää Tarjan kantavaa ääntä niinko Over the hilssissä oli ja... Ei.

Minä tykkäsin Tarjan äänestä
mutta onneksi he tajusivat Anetten potkia pois
ja ottaa tämän uuden hyvän laulajan tilalle niin taas voin ryhtyä kuuntelemaan kunnon musaa :)

Yhteistyössä