et aina ku haluaa vastata viestiin nii pitää kelata ihan alas ennenku voi vastata?
ja jos käyn lukeen aloituksia pitemmälle vaik sivulle 5 ja avaan jonkun aloituksen ni sit ku painan mitäs ny niin se menee ihan alkuun? Ilmeisesti kuiten tol nuolel pääsis sit takas sivulle 5.
Tai jos menen osioon taaperot ja haluan sielt leikki-ikäisiin nii pitää mennä sen alkuhakemiston kautta? Ei pääse enää suoraa takas lapsi kasvaa osioon.
Tai miten pääsee suoraan viimeisimpään viestiin?
Kiitos jos neuvotte.
ja jos käyn lukeen aloituksia pitemmälle vaik sivulle 5 ja avaan jonkun aloituksen ni sit ku painan mitäs ny niin se menee ihan alkuun? Ilmeisesti kuiten tol nuolel pääsis sit takas sivulle 5.
Tai jos menen osioon taaperot ja haluan sielt leikki-ikäisiin nii pitää mennä sen alkuhakemiston kautta? Ei pääse enää suoraa takas lapsi kasvaa osioon.
Tai miten pääsee suoraan viimeisimpään viestiin?
Kiitos jos neuvotte.