Niiii, toisten lapsia ei saa komentaa

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Veljen tytöt oli ollu viime viikonloppuna mummolassa, eli veljen ex-anopin luona... Siellä ne sitte tapaa äitiänsäkki, veljen ex-vaimoa. Sain siltä äsken tulikivenkatkuisen tekstiviestin että jos vielä komennan sen lapsia, jouvun vaikeuksiin.
En sitte tiä mistä tapauksesta on kyse, koska mie komentelen niitä paljonki jos ovat pahanteossa tms. :xmas:
Veli assuu lapsineen tuossa naapurissa ja ne lapset kulkee ihan vapaasti tässä meän ja kotinsa väliä, syövätki meillä jos on nälkä, saattavat jäähä yöksi jne, eli tavallaan luen itteni ja miehenki vastuulliseksi niitten kasvatuksesta ja huolenpidosta. Vai pitäisköhän minun soittaa veljelle joka kerta ko näen että ne on pahoilla teillä, veli sais sitte tulla jopa 10km pellolta tai kesken kaiken navetasta ihan ite komentamaan jälkikasvuansa :snotty:

Mie tietenki tuon viestin jälkeen soitin veljelle, sen nykynen vaimo vastas ja sano että se saa samanlaisia viestejä vähän väliä :$

Jos joku eukko jättää lapsensa toisten hoidettavaksi hetkeksikään, niin sellaisen on hyväksyttävä että ne toiset hoitajat komentavat. Piste.

Että suohon tuollaiset eukot vaan

Tai haluaa luokitella itsensä ylemmäks? Musta on ihanaa, kun joku järkevästi komentaa mun lapsia, jos ne "vahingossa" alkaa tehdä pahojaan, kun ne ei tiedä tai muista, et niin ei saa tehdä, enkä just sillon satu olemaan vahdissa (näitäkin hetkiä on ja varmana muillakin äideillä kuin minulla).

Meil on uusioperhe ja vältän ikinä olemasta lasten kuullen eri mieltä mieheni tai lapseni isän kanssa (vaikka olisinkin). Mun mielestä se luo lapsille turvattomuuden tunnetta. On parempi, että vedetään yhtä köyttä ja koetetaan saavuttaa se kultainen keskitie, jossa tallotaan vähiten toistemme varpaille.

Tottakai vieraita lapsia saa komentaa silloin kun ne eivät ole kotonaan.
Sano veljellesi, että pitää lapset visusti omassa kodissaan, jos ei muut saa komentaa saati komennella.

Jos joku eukko jättää lapsensa toisten hoidettavaksi hetkeksikään, niin sellaisen on hyväksyttävä että ne toiset hoitajat komentavat. Piste.

Että suohon tuollaiset eukot vaan

No niinpä. Ei siitä muikkelista ole itestään olemaan yksin niitten lasten kans edes viittä minuuttia. Luultavimmin äitinsä on pistäny sen laittamaan tuonki viestin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimiau;22215161:
Tottakai vieraita lapsia saa komentaa silloin kun ne eivät ole kotonaan.
Sano veljellesi, että pitää lapset visusti omassa kodissaan, jos ei muut saa komentaa saati komennella.

No ei tässä nyt ole kyse veljestä, se tietää ja hyväksyy täysin että sen naperot on muittenki kurin alasena, hukassa se olis jos ei muut olis avuksi :D Se entinen vaimo ja anoppi ne on näköjään sitä mieltä että ollaan koko porukka pahasta.