niin epäreilua, palkasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan luuseri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan luuseri

Vieras
Eli tilanne se että olen ollut firmassa 3v töissä, siirryin toiselle osastolle keväällä ja kun olin ollut siellä vajaa 2kk oli sellainen kehityskeskustelu jossa arvioitiin, osaamista ja sellaisia. -siis siltä ajalta mitä olin osastolla sillon ollut.

Noh tänään oli sitten palkkakeskustelu joka perustui siihen 2kk aikaiseen tilanteeseen. Olen nyt ollut siellä 8kk.

Esimies ilmoitti että minä saan 0% korotuksen koska olen ollut niin vähän aikaa ja tämä perustui tosiaan siihen 2kk tilanteeseen... Noh harmittihan tuo mutta minkäs teen.

Samalle osastolle tuli ihminen joka on firmassa ollut 30v, mutta tuolla osastolla ei koskaan aikaisemmin ja hän tuli noin 2vk minun jälkeeni keväällä.

Nyt sain kuulla että hän sai täyden 1,55% korotuksen. Hänellä kuulemma otettiin huomioon vuodet huomioon...
Itse olen ollut monessa asiassa mukana, mm it-yhteyshenkilö, olen järjestänyt tyky ja virkistysaktiviteetteja, niin mitään näistä ei huomioida. Ne olen kuulemma tehnyt hyvää hyvyyttä...

Harmittaa todella rankasti ja tunnen itseni ihan uonoksi ja häviäjäksi. itkettää vaan.

Olen raskaana, kun esimies sai tietää oli ensin todella onnellinen ja halaili yms. Seuraavana päivänä kaikki koulutukset ja oppimiset peruutettiin minun osaltani ja nyt sitten tuo palkkakin...

Harmittaa ja itkettää :(

:hug:

Voi ei, varmasti harmittaa :|
Mutta onhan tuo toinen mainitsemasi työntekijä ollut kymmenen kertaa pitempään firmassa kuin sinä! Ja 30 vuotta on oikeasti kunnioitettava työura samassa firmassa...

Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
:hug:

Voi ei, varmasti harmittaa :|
Mutta onhan tuo toinen mainitsemasi työntekijä ollut kymmenen kertaa pitempään firmassa kuin sinä! Ja 30 vuotta on oikeasti kunnioitettava työura samassa firmassa...

juu onhan se 30v pitkä aika mutta miksi sitten minulle sanotaan että tämä on sitten vain sen vajaa 2kk perusteella ja sinä et lisää liksaa saa. Toinen kun on ollut ihan samaisen ajan samalla osastolla. Tuntuu ettei arvosteta pätkääkään :(:( yritin keskustella pomon kanssa jälkeen päin, niin ei suostunut kun olin jo allekirjoittanut lapun johon oli kirjattu vastalauseeni. En tajunnut ettei sen jälkeen voi enää mitään sanoa :(

No siis todellakin 1,55% on aivan naurettavan pieni summa, toki tämän lisäksi on yleiskorotukset jotka tulevat automaattisesti kaikille.

Tuon summan pienuuden takia ehkä tuntuukin niin ikävältä ettei edes tuon vertaa minun panostani arvosteta. 1,55% on siis palkkapotista, eli se että minä en 'omaa' osuuttani saa niin joku toinen sen saa...

Tuo on isossa rahoitusalan firmassa, en viitsi nimeä kuitenkaan mainita.

Yhteistyössä