A
apuja nyt
Vieras
Miksi meidän kuopus 9kk ei opi nukkumaan?Isosisarukset nukkuivat paljon paremmin tuossa iässä..Olen ihan puhki.Illat yhtä säätämistä,maitopulloa,pystyyn nousemista jne.Ja huutoa.Huutaa heti,jos en sinne mene.Enkä jaksa sitä huutoa.Pelkään,että isosirauksetkin kärsii,eivät saa nukuttua.Ja rivarissa kun asutaan ni on sosiaalisiakin paineita..Jos kova itku kuuluu naapuriin.
Yöllä herää 2-3 kertaa,joskus enemmänkin ja silloin sama homma jatkuu.Ei saa itse unen päästä kiinni vaan valittaa,kunnes sorrun siihen maitopulloon
Tiedän,unikoulu varmaan oisi tarpeen,mutta kuten sanottu,en jaksa sitä huudattamista.Ja ottavatko unikouluun kodin ulkopuolella,jos ei kuitenkaan ihan koko yötä kuku valveilla?
Auttakaa,antakaa neuvoja?!Pitäisikö vain olla antamatta maitoa ja huudattaa,jos siihen edes pystyn..Tuntuu,että aina meinaan mut sit luovutan yöllä,kun olen vain niin väsynyt etten jaksa valvomista,josta ei tiedä kuinka pitkälle se jatkuu..
Yöllä herää 2-3 kertaa,joskus enemmänkin ja silloin sama homma jatkuu.Ei saa itse unen päästä kiinni vaan valittaa,kunnes sorrun siihen maitopulloon
Tiedän,unikoulu varmaan oisi tarpeen,mutta kuten sanottu,en jaksa sitä huudattamista.Ja ottavatko unikouluun kodin ulkopuolella,jos ei kuitenkaan ihan koko yötä kuku valveilla?
Auttakaa,antakaa neuvoja?!Pitäisikö vain olla antamatta maitoa ja huudattaa,jos siihen edes pystyn..Tuntuu,että aina meinaan mut sit luovutan yöllä,kun olen vain niin väsynyt etten jaksa valvomista,josta ei tiedä kuinka pitkälle se jatkuu..