niin että jos tapaatte tuolla pimeässä

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
sellasen valkosen koiran jolla on sydämen mallinen lmusta läntti selässä ni se on mun tollo koira joka on taas karkuteillä |O |O |O se ei pure mut se pitää kaikkia ystävinään ja saattaa käyttäytyä aika tuttavallisesti! :ashamed: :ashamed: :ashamed: se perhanan tollisko on jo kauan aikaa hyppiny tuossa pellolla ja heti kun mä meen komentaan sitä kotia ni kattoo vaan ja lähtee laukkoon kauemmas..sit se kohta tulee taas tuohon lähemmäs ja kun mä meen komentaan kotia ni taas se menee kuin siipiä vailla!! |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall:

pidetään mielessä. toivottavasti löytyy ehjänä kotiin.

sun pitää mennä kyykkyyn maahan ja lyödä käsiä maahan ja kiljua korkeita ääniä siellä pellonlaijalla että se tulee luokse. neuvottiin jossain koirankoulutus ohjelmassa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
pidetään mielessä. toivottavasti löytyy ehjänä kotiin.

sun pitää mennä kyykkyyn maahan ja lyödä käsiä maahan ja kiljua korkeita ääniä siellä pellonlaijalla että se tulee luokse. neuvottiin jossain koirankoulutus ohjelmassa. :D

jaha.. no, lähempäs kokeileen.. saa naapurit taas kummastella että mitä se akka nyt oikeen touhuaa :D :D :D niin ja joku kysykin ni tornion perukoilla se vipeltää..

Uusimmat

Yhteistyössä