Niin monimutkaista!, epäilen että miesystävällä on joku toinen, mutta miten ihmeessä saisin sen selville??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kjhfgjkfghjkh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27999537]Ehkä ap:n miestä on petetty joskus ja pettää nyt sen takia, että "ehtii ensin". Ihan ymmärrettävää?[/QUOTE]

En ymmärrä... miksi se pitäisi olla ymmärrettävää.

[QUOTE="vieras";27999572]Se ei nyt ole uskon asia. Huomenna ehkä sitten paremmilla säädöillä kokeilet. Tsemii hei![/QUOTE]

Mielenkiintoisen tunteellisesti suhtaudut tähän asiaan. Oletko kenties itse pettäjä?

[QUOTE="vieras";27999391]Voi olla että joudut nyt vaan kärsimään ja odottamaan että jää kiinni. Ei kai tuossa muutakaan voi.
Esitä hyväntuulista mutta pidä koko ajan silmät auki, mitä hän puuhaa puhelimensa kanssa jne.
Kyllä se vielä paljastuu!

Oikeastikko vielä rakastat tätä ihmistä????[/QUOTE]

En ole ihan satavarma, rakastin todella paljon. Mutta en tiedä onko se jo pilattu:(
Mies vaan on sellainen jota olen aina rakastanut, en Voi lähteä suhteesta ilman varmuutta. Oman mielenterveydenkään takia. Jos haluan erota, tiedän että mies haluaa minut takaisin. Tämä pitää katsoa nyt ihan loppuun asti.
En kyllä tiedä miten rikki sitten olen.

[QUOTE="vieras";27999649]Eli pettäjä ap saa kiusata toista epäilyillään, kun on niiin rikkinäinen ihminen omasta pettämisestään johtuen. Ymmärrystä riittää kaikkiin ap:n tekoihin. Ajattelin, että samalla logiikalla se mieskin saa ymmärrystä.[/QUOTE]

Hmm. Se että ymmärtää mistä jotkut asiat johtuu, ei tarkoita samaa kuin että ne olisi hyväksyttäviä.
Toisaalta jotkut ihmiset hyväksyy toisenlaisia asioita kuin toiset ja tässä kohtaa en ala spekuloimaan sillä mitä miesystävä ymmärtää tai hyväksyy.

Yhteistyössä