Niin mun tuuria, niin mun tuuria!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
:kieh:
Tyttö on ollu mummulla yötä ja sisko oli käyny sielä tyttönsä kans.
Nyt sisko soitti että hänen tyttö oksentaa, mahatauti...
Ja se tarttu ihan varmasti mun tyttöön ja ens viikolla ollaan kaikki sairaana ja mulla alkais työt |O :headwall: :kieh:

*maalailee piruja seinille*

Niin, onhan tuo harmillista.
Voisin kuvitella tuollaisen tapahtuvan itselleni potenssin 100 (siis olisin potenssin 100 pettynyt).
En vaan kestä enää pienintäkään vastoinkäymistä. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mä pelkään joka yrjötaudin kohdalla että nyt se tarttuu muhun. Mutta eipä oo 19 vuoden aikana ku kerran tarttunu. Jospa säkin välttyisit siltä?

nojuu, sama se on oksennanko minä vai lapset ku multa jää kumminki töihin menemättä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Olitko sinä kokkolasta? Sanoppa onko siellä rautatien ohi menevän tien liikennevaloissa kameroita? =) halpahallin ja kirjaston nurkilla...

en mä tiä :o eikai siinä kameroita oo...kuinka nii? enemmän niitä on ku Vaasasta tullaan ja sitte ku Ouluun päin lähetään.

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Mä pelkään joka yrjötaudin kohdalla että nyt se tarttuu muhun. Mutta eipä oo 19 vuoden aikana ku kerran tarttunu. Jospa säkin välttyisit siltä?

nojuu, sama se on oksennanko minä vai lapset ku multa jää kumminki töihin menemättä. :/

Aijaa, no sitten :( Toi on kyl tosi ärsyttävää. Yhes työpaikassa jäin heti tokalla viikolla sairaslomalle, ja tuli kyl sellanen olo että mitähän noi nyt ajattelee...

Aijaa, no sitten :( Toi on kyl tosi ärsyttävää. Yhes työpaikassa jäin heti tokalla viikolla sairaslomalle, ja tuli kyl sellanen olo että mitähän noi nyt ajattelee...

mä nyt toivon että se tauti pamahtais päälle nyt heti ja kaikille tai sitte vasta viikonloppuna ja kestäis tosi vähän aikaa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Mun laps oksenti 2 kertaa viimeyönä, nyt voi jo hyvin. Toivotaan että pääsette vähällä.

Toivottavasti.. ettei mee niin että jokainen oksentaa pari päivää... tai niinku viimeks että pienin oli viis päivää sairaana.

Olitko sinä kokkolasta? Sanoppa onko siellä rautatien ohi menevän tien liikennevaloissa kameroita? =) halpahallin ja kirjaston nurkilla...

en mä tiä :o eikai siinä kameroita oo...kuinka nii? enemmän niitä on ku Vaasasta tullaan ja sitte ku Ouluun päin lähetään.

No ku mä ajoin siinä ajatuksissani päin punaista =/

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:

No ku mä ajoin siinä ajatuksissani päin punaista =/

Aah, no tuskin on kuvattuna mihinkään =)

Yhteistyössä