Niin notta siitä mein naantalin reissusta...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riivinrauta

Aktiivinen jäsen
21.01.2007
4 454
0
36
Kun mietin vaan kaikkea ja tulee mieleen niin mistä Naantalista taikka Turusta voipi ostaa tuoreita mansikoita??
Siis mielellään jos siellä olis vaikka torilla jotain torimyyjiä....
Kun nuo kaupan rasiat on ihan onnettomia.

Jos vaikka viskaisitte jotain osotetta mikä menee torin laidalle niin olisin kiitollinen.

Ja jotain hyvää ruokapaikkaa myös kaipailen.

Niin ko me nyt sit varattiin se eka (pe-la) yö sinne Karibiaan ja toka yö ollaankin sitten siellä naantalinkylpylässä... Ihanaa..... odotetaan innolla!!! :heart: :heart:

Ja tyttö tietty mummille ja papalle hoitoon :ashamed:
 
mansikoista en tiiä kun ollaan vasta toukokuussa, mut ruokapaikkoja naantalista löytyy kyllä.
Naantalin rannassa niitä on vieri vieressä. Esim. Kalatrappi, merisali jne. Ja tietty kylpylässä on ravintola. Ja kylpylästä matkaa naantalin rantaan about kilometri.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Kun mietin vaan kaikkea ja tulee mieleen niin mistä Naantalista taikka Turusta voipi ostaa tuoreita mansikoita??
Siis mielellään jos siellä olis vaikka torilla jotain torimyyjiä....
Kun nuo kaupan rasiat on ihan onnettomia.

Jos vaikka viskaisitte jotain osotetta mikä menee torin laidalle niin olisin kiitollinen.

Ja jotain hyvää ruokapaikkaa myös kaipailen.

Niin ko me nyt sit varattiin se eka (pe-la) yö sinne Karibiaan ja toka yö ollaankin sitten siellä naantalinkylpylässä... Ihanaa..... odotetaan innolla!!! :heart: :heart:

Ja tyttö tietty mummille ja papalle hoitoon :ashamed:

viepä terveisiä minun työpaikalleni :wave: viikonlopun kun olen vapaalla =)

 
Kiitos kaikille vastauksista :flower:

Elikkä siis nokka kohti toria ja illalla suunnistetaan rantaan :D

Mutta tiettekö... tätä kun on odotettu hullun lailla... niin mullapa alkoikin menkat tänään!! :kieh: :kieh:
Kaippa se on mentävä tamppooni ostoksille :|
 

Yhteistyössä