Kun mietin vaan kaikkea ja tulee mieleen niin mistä Naantalista taikka Turusta voipi ostaa tuoreita mansikoita??
Siis mielellään jos siellä olis vaikka torilla jotain torimyyjiä....
Kun nuo kaupan rasiat on ihan onnettomia.
Jos vaikka viskaisitte jotain osotetta mikä menee torin laidalle niin olisin kiitollinen.
Ja jotain hyvää ruokapaikkaa myös kaipailen.
Niin ko me nyt sit varattiin se eka (pe-la) yö sinne Karibiaan ja toka yö ollaankin sitten siellä naantalinkylpylässä... Ihanaa..... odotetaan innolla!!! :heart: :heart:
Ja tyttö tietty mummille ja papalle hoitoon :ashamed:
Siis mielellään jos siellä olis vaikka torilla jotain torimyyjiä....
Kun nuo kaupan rasiat on ihan onnettomia.
Jos vaikka viskaisitte jotain osotetta mikä menee torin laidalle niin olisin kiitollinen.
Ja jotain hyvää ruokapaikkaa myös kaipailen.
Niin ko me nyt sit varattiin se eka (pe-la) yö sinne Karibiaan ja toka yö ollaankin sitten siellä naantalinkylpylässä... Ihanaa..... odotetaan innolla!!! :heart: :heart:
Ja tyttö tietty mummille ja papalle hoitoon :ashamed: