H
"harmaana"
Vieras
Hain netin kautta asumistukea ja siihenhän pitää lähettää kahden viikon kuluessa liitteet Kelaan, tänään on viimeinen päivä (eli joudun viemään ne sinne itse ennen sulkemisaikaa) ja miksikö venytetään näin pitkään? Mies pyysi työnantajaltaan silloin 2 viikkoa sitten tulotodistusta (viime vuoden ja tämän vuoden tuloista) mutta työnantaja ei ole sitä vieläkään tehnyt... Ikinä ei tule mitään palkkakuitteja, eikä niitä niin olla tarvittukaan ennen. Pomo oli sanonut miehelle vaan että hänellä on vuoden loppuun aikaa ilmoittaa verottajalle ettei hän ala mitään lappuja nyt tekemään, johon mies oli vastannut että hänellä olisi oikeus saada ko. lappu 26 kertaa vuodessa (tili tulee 2 viikon välein)...
Mutta siis voinko mä sinne Kelaan toimittaa noi muut liitteet ja laittaa yhdeksi liitteeksi miehen työnantajan puhelinnumeron ja selvityksen ettei pyynnöstä huolimatta ole tulotodistuksia/palkkakuitteja saatu?
Mutta siis voinko mä sinne Kelaan toimittaa noi muut liitteet ja laittaa yhdeksi liitteeksi miehen työnantajan puhelinnumeron ja selvityksen ettei pyynnöstä huolimatta ole tulotodistuksia/palkkakuitteja saatu?