Niin paha mieli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lisää porvoon aksenttia keskusteluun. :D

Onko se teiltä arvostelijoilta pois jos ap haluaa sitä lasta? Naiset on just tälläisiä...aina vika on siinä naisessa, ei mitään solidaarisuutta. Miehiä kyllä silitellään päähän liiankin kanssa.
Mitä sitten jos se ap:n mies haluaakin sen lapsen toisen kanssa? Sehän onkin kaikki vuodet pettänyt tietoisesti ap:n luottamuksen.

Ja kun sanotte että kaikkea ei voi saada niin oletteko itse jääneet ilman haaveitanne? Kun oikeasti ei voi toista arvostella tuntematta tilannetta tai olematta itse siinä

Täytyypä vielä laittaa omakin lusikka tähän soppaan uudelleen. Minä olen siis se, jonka mies "hormonihikisenä vinkui kolmatta lasta", eli olen ollut ns. samassa asemassa mitä aloittajan mies. Tästä huolimatta sympatiani on täysin aloittajan puolella. Ei tällaisista asioista todeta, että näin on piste, vaan halusi tai ei, niistä on keskusteltava. Tarvittaessa pitkään ja hartaastikin. Kun puolisoiden mielipiteet käyvät ristiin isoissa asioissa, ei siinä kumpikaan voi toimia yksinomaisena päätöksentekijänä. Eli niin kauan on vain keskusteltava, että kumpaakin tyydyttävä ratkaisu löytyy. Keskustelun aikana voi oppia ymmärtämään toisen näkökantoja ja näin ollen omakin näkemys voi muuttua.

Ja vielä sen verran toteaisin, että lapsen haluamattomuus EI ole sen enempää järkisyy mitä lapsen haluaminenkaan. On vain tyypillistä, että naisen mielipide muka perustuu aina tunteeseen ja miehen järkeen. Muistelen, että joskus on tehty ihan tutkimuksiakin siitä, että ihminen ei edes pysty rationaaliseen ajatteluun, sillä hänellä on aina tunteet mukana päätöksen teossa jossain määrin. On siis vain toisen väheksymistä todeta, että "minulla on järkisyy, sinulla vain hormonihikinen tunne"...

Onko se teiltä arvostelijoilta pois jos ap haluaa sitä lasta? Naiset on just tälläisiä...aina vika on siinä naisessa, ei mitään solidaarisuutta. Miehiä kyllä silitellään päähän liiankin kanssa.
Mitä sitten jos se ap:n mies haluaakin sen lapsen toisen kanssa? Sehän onkin kaikki vuodet pettänyt tietoisesti ap:n luottamuksen.

Ja kun sanotte että kaikkea ei voi saada niin oletteko itse jääneet ilman haaveitanne? Kun oikeasti ei voi toista arvostella tuntematta tilannetta tai olematta itse siinä

Ei oikeasti kiinnosta tippaakaan mutta tulee pakostakin tällaisesta mielensäpahoittajasta mieleen, että mitä se jatkuva haluaminen auttaa jos mies sanoo, että ei halua kolmatta lasta? Ei lasta tehdä vastoin toisen tahtoa.
Jos jossittelemaan aletaan ja kaksi lasta ei riitä vaan kolme on PAKKO olla, niin voi toki hankkia lapsen toisen kanssa, mutta miten sille nykyiselle perheelle käy? Mikä on tärkeää? Eikö ne kaksi olemassa olevaa lasta täytä haavetta? Onko ap nyt loppuelämänsä tyytymätön perheeseensä, tilanteeseen ja mieheensä?

Sä olet varmaan sitä samaa ihmistyyppiä kuin AP joka polkee jalkaa kuin lapsi kun ei saa aina mitä tahtoo.
Mitä solidaarisuutta se on jos miehen pitäisi taipua lapsen hankintaan VIELÄ kahden jälkeenkin?
Jos mies on ottamassa vasektomian niin eiköhän hän ole tehnyt päätöksensä miten paljon lapsia hankkii? Ja mitä se mies lapsia haluamassa muiden kanssa? Saisi nyt ensin oman akkansa tajuamaan puhetta ja omia halujaan elämässään.

Ja ei kuule, meistä kukaan ei ole koskaan joutunut jäämään paitsi haaveistaan! Kaikki on aina saatu mitä haluttu ja heti paikalla. Ollaan heitetty sellaiset ihmiset ja kumppanit sivuun elämästä jos ovat olleet haaveiden tiellä hetkenkään!!!1

Minä vauvakuumeillut kolmatta vuoden verran. 2 koululaista on. Olen ainoa lapsi ja haaveeni on aina ollut 3 lasta. Nyt tuo mies paukautti, ettei halua missään nimessä, enää ikinä, yhtään lisää. Menee ennemmin steriloitavaksi. Tippaakaan viis minunkaan toiveestaani, asia vaan on niin, piste. No itse oon 38v että se on sitten siinä. Mitä mä tähän sanon. On vaan käsittämättömän paha mieli.

Tuo lapsiasia on sellainen juttu, että siinä ei voi tehdä kompromissia. Mikä mielestäsi olisi lopputulos, jos mies "tippaakaan kuuntelisi" sinua? Eli sanoisi, että tehdään vaan lapsi?

Kun molempia ei voi miellyttää. Minusta on viisasta, suoraselkäistä ja tervettä sanoa suoraan, jos ei halua enää lapsia. Meillä kolmannesta haaveilee mies, tasaisin väliajoin. Ei asiassa voi antaa vaan "vähän periksi", koska jos suostun raskauteen vain saadakseni miehen tyytyväiseksi, ei se ole elämää. En halua enä sitoutua vauvaan, raskauteen enkä kasvattaa pieniä ipanoita.

Ymmärrän miestäsi, toki myös sinua. Mutta jos lapsi ei ole molempien vanhempien puolelta toivottu, ei sitä kannata tehdä siksi, että toinen haluaa. Ei kyse ole mistään sohvasta tai autosta, vaan ihmisestä, joka tulee osaksi elämäänne ihan kuolemaanne saakka. jos mies on uskollinen sinulle, itselleen ja rehellinen sanoissaan, et oikeastaan voi suuttua siitä, että et saa tahtoasi läpi.

Meillä sama tilanne kuin ap sinulla, kaksi ihanaa lasta on mutta minä haluaisin kolmannen. Mun mielestä on ihan oikeutettua tuntea katkeruutta miestä kohtaan kerran miehelläkin on oikeus sanoa ei. Moni ei edes tiedä miten pahalta tuntuu kun joutuu luopumaan mahdollisuudesta tulla äidiksi viellä kerran.. Ainakin omat tunteet ovat jonkun verran muuttuneet miestä kohtaan..

?? naiset?

Tarkoittaako vauvakuume, että siihen pitää aivot narikassa vastata? Miehen pitäisi alkaa nöyrästi panemaan kun kuumeisella mammalla ovislimat roiskuu ja mittatikkuja on molemmat kädet täynnä?

Juu, se on täysin OK jos mies ei halua lasta. Jos nainen haluaa niin hommaa miehen joka siihen soveltuu. Helppoa!!

Voi jessus miten te naiset hyökkäätte ap vastaan!!! Suurin osa naisista on tainnut vauvakuumeen kokea ja noinko jos mies ei suostuvainen, niin se ok

Yhteistyössä