niin paska fiilis..(sisältää purkausta)

Piipi Pöppiäinen

Aktiivinen jäsen
18.05.2006
3 921
0
36
tänää on jotenki niin paska fiilis päivä ettei tosikaan eikä asiaa helpota koko päivän kestäny päänsärky.

mä alotan siitä että oon ylipainonen,kovasti oon yrittäny kiloistani päästä mutta helvattu ku se ei oo niin helppoa ja mä oon jo vaipunu epätoivoon..
noh mutta jotenki nää asiat vaan tänään kasaantu mun päässä,töissä tuli mies asiakas,käveli sisään,ei tervehdystä ei mitään.hänen ensimmäiset sanat mulle oli että onko se sua laihempi ihminen töissä :kieh: jäin hetkeks suu auki kattomaan,teki mieli sanoa että joo valitettavasti ei oo mutta kelpaisko nyt tällänen lihava ihminen kuitenkin |O
no ei siinä mitään,mutta kun mun mummon mies ystävä osaa myös puhua mulle kauniisti,hän on tässä viime aikoina sanonut esimerkiks seuraavaa: "herranjumala,ootko se sinä,mitä sulle on tapahtunu ku oot noin paisunu" ja äitienpäivänä mummolla käydessäni tää samainen mies tuli mun viereen ja sano että no kummallakos meistä on isompi maha |O voi vittu mä sanon missä on ihmisten käytöstävät!!?

mun päässä on ollu nyt tässä lähipäivinä ajatus että helvetti mä hankin itelleni jonkun bulimian tai anoreksian ja kysyn näiltä "ihanilta" ihmisiltä että no kelpaako nyt?
anteeks purkaus mua vaan vituttaa niin paljon ja mun olematon itsetunto hakkaa mua taas maahan

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ymmarran kylla et sua ottaa tollanen paahan. toisten painoon ei pitas kenenkaan puuttua tai huomautella.

joo ja mä tiedän itekkin että oon lihava,ei se auta asiaa että siitä huomautellaa, mutta joillakin on vaan niin vaikeeta pitää ihan omana tietonaan ajatuksensa

Ei se kuule auta, vaikka miltä näyttäisit, aina jonkun mielestä olet vääränlainen.

Oma pääsi sun pitää saada hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet.

:hug:

(ja haloolle, on, palsta on jumissa)

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Ei se kuule auta, vaikka miltä näyttäisit, aina jonkun mielestä olet vääränlainen.

Oma pääsi sun pitää saada hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet.

:hug:

(ja haloolle, on, palsta on jumissa)

oikeessahan sä oot,kyllä laihatkin ihmiset haukkuja saa..pitäs vaan jotenkin saada itsetuntoa nostettua

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
:hug: Mitähän tohon nyt sanos? Ihmiset on törkeitä nykyään... Ala mun kans elämäntaparemonttiin kuukauden kuluttua? Vertaistukea juu sii...

voin vaikka alkaakkin =)

Mul on kk aikaa synnytykseen ja sulla on aikaa valmistautua... Kaikki aina kohentaa lookia kesäksi, tähdätään me talvikaudelle?

:hug: Mitähän tohon nyt sanos? Ihmiset on törkeitä nykyään... Ala mun kans elämäntaparemonttiin kuukauden kuluttua? Vertaistukea juu sii...

voin vaikka alkaakkin =)

Mul on kk aikaa synnytykseen ja sulla on aikaa valmistautua... Kaikki aina kohentaa lookia kesäksi, tähdätään me talvikaudelle?

jep tehään näin,mä oon jo reilu vuoden salilla käyny kolmisen kertaa viikossa,mun kompastuskivi on syöminen,mä syön aamulla sit päivällä en oikeestaan yhtään kerkee töissä syödä ja illalla mätän sit senki eestä :ashamed: mutta joo tää oli kiva idea,kiitos =)

Onks sulla ihan sairaalloisen paljon ylipainoa? Eihän sillä tietty ole merkitystä sen suhteen, että toisille ei tollein sais sanoa. Kaikilla ei ole käytöstapoja ja sanotaan mitä sylki suuhun tuo. Itsekin olen joskus saattanut kauhistella jotain asiaa mitä tuolla maailmalla kulkiessa näkee, mut ne ajatukset jää ihan pään sisään ja en tosiaan suu auki tollota. Ja mun mielestä lihavuus ei oo sellainen asia, että sitä pitäis kauhistella (tai ok, ehkä jos painoa on 500kg).

Onks sulla ihan sairaalloisen paljon ylipainoa? Eihän sillä tietty ole merkitystä sen suhteen, että toisille ei tollein sais sanoa. Kaikilla ei ole käytöstapoja ja sanotaan mitä sylki suuhun tuo. Itsekin olen joskus saattanut kauhistella jotain asiaa mitä tuolla maailmalla kulkiessa näkee, mut ne ajatukset jää ihan pään sisään ja en tosiaan suu auki tollota. Ja mun mielestä lihavuus ei oo sellainen asia, että sitä pitäis kauhistella (tai ok, ehkä jos painoa on 500kg).

mulla on sellanen 20-30kg ylimäärästä kertyny tässä vuosien varrella

Ei paha ollenkaan ja aiheettomia kommentteja todellakin olet saanut. Tsemppiä painonpudotukseen, kyllä sä pystyt siihen ja näytät noille piip-päille! Sit annat samalla mitalla takas :) Siinä on motivaatioo kerrakseen =)

kiitos oikeesti teille kaikille ihanille ihmisille,mä jo aattelin että viittinkö tehä ollenkaan alotusta ku kuitenkin sieltä tulee joku päätä aukomaan...mutta iso kiitos teille ihaiset ihmiset,vähän jo piristi mieltä =)

Ei paha ollenkaan ja aiheettomia kommentteja todellakin olet saanut. Tsemppiä painonpudotukseen, kyllä sä pystyt siihen ja näytät noille piip-päille! Sit annat samalla mitalla takas :) Siinä on motivaatioo kerrakseen =)

kiitos sullekkin,vielä mä näytän niille :D

Nää ulkonäköasiat on sellasia, niin ku monet muutkin henk.kohtaset jutut (esim. lapsiluku nyt yhtenä ), ettei niihin parane ulkopuolisten mennä tölvimään. Mulla on yks vielä huomattavasti itseäni pulskempi ystävätär, lämmin ja sydämellinen ihminen, jonka pulskuuden taustalla on monennäkösiä sairauksia, lääkitys on melkoinen. Eli ei se aina oo niin yksinkertasta.

Ja eihän vaikka kaljuuntuvillekaan mennä laukomaan (tai no, joku voi senkin tietty tehdä ), pitkille tai lyhyille... Tukevat ihmiset vaan tuntuu olevan jotain "yleistä riistaa", liekö siks, että ihmiset mieltää heidät elintasosairauksineen (joita ei muuten välttis läheskään kaikilla ylipainoisilla edes ole, vaikka ylipaino onkin riski sairastua) verovarojen haaskaajiksi... joita on siis varaa kritisoida miten vaan :/

kiitos oikeesti teille kaikille ihanille ihmisille,mä jo aattelin että viittinkö tehä ollenkaan alotusta ku kuitenkin sieltä tulee joku päätä aukomaan...mutta iso kiitos teille ihaiset ihmiset,vähän jo piristi mieltä =)

Mullakin ylipainoa ainakin se 20kg, ja jos painoindeksiä kahtoo niin paljon enemmän :ashamed:
Miekään en saa aikaseks mitään vaikka tiedän että pitäis. Nyt oon yrittäny syödä useemmin päivässä ja kävelyllä pitäs käydä kanssa. Hankin meidän taloyhtiön "kuntosalillekin" jo avaimen, mutta enhän mä sinne pääse kun ei oo likalle kattojaa...
Kyllä me vielä onnistutaan :hug:

Minä voisin yhtyä kirjoitukseesi täysin. Koko ajan jostain saa kuulla todella tylyjä töksäytyksiä. Täältäkin saa vartaistukea :wave:
Itsekkin käyn nyt terveydenhoitajalla kahden viikon välein ja kerran kuussa lääkärissä että saisin painon alas. Äitille ei näytä tämäkään riitävän vaan koko ajan jaksaa ihme asioista sanoa.
Laittele yytä jos haluat enempi jutella :)

Yhteistyössä