S
sorry
Vieras
olisko miehellä voinut olla jotain "tärkeämpää" siellä kavereilla ja pettyi kun pyysit himaan, en halua sanoa tätä, mutta toinen nainen? oma mieheni teki noin, syyksi selvisi toinen nainen.. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en oikein kolmen pienen lapsen äitinä ymmärrä, että mitä hyötyä siitä kännisestä miehestä siinä tilanteessa olisi ollut? Siis kuumeisen 3v:n ja pikkuvauvan kanssa?
Mä en oikein kolmen pienen lapsen äitinä ymmärrä, että mitä hyötyä siitä kännisestä miehestä siinä tilanteessa olisi ollut? Siis kuumeisen 3v:n ja pikkuvauvan kanssa?
Aivan uskomaton ketju taas. Taas kaikki on naisen vika ja mies-paran illanvietto on itsekkäästi keskeytetty. Täytyy sanoa, että te ansaitsette ne paskat miehenne ja ymmärrän, että on pakko puolustaa tuollaista mallia ainoaksi oikeaksi, koska ette paremmasta tiedä. Hajotkaa lähiömammat niihin rupuisiin ukkoihinne.
Aivan uskomaton ketju taas. Taas kaikki on naisen vika ja mies-paran illanvietto on itsekkäästi keskeytetty. Täytyy sanoa, että te ansaitsette ne paskat miehenne ja ymmärrän, että on pakko puolustaa tuollaista mallia ainoaksi oikeaksi, koska ette paremmasta tiedä. Hajotkaa lähiömammat niihin rupuisiin ukkoihinne.
En minä ainakaan niin sanonut! Mun mielestä vaan 10 vuoden parisuhdetta, jossa on neljä lasta ei pidä heittää kankkulan kaivoon yhden haukkumisen takia (vaikka suusta päästetyt sanat olisi mitä vaan!). Mun mielestä on huolestuttavaa miten äkkiä luovutetaan. Mulla on hyvä ja onnellinen suhde mieheni kanssa. Tottakai me riidellään, pakkohan se joskus on, kun joka asiasta ei kaksi ihmistä voi vaan olla samaa mieltä, mutta me myös osataan sopia. Asiat keskustellaan puhki, halki, poikki ja pinoon eikä niitä jätetä sisälle mätänemään (mikä just aiheuttaa noita purkauksia!).