Niin tyhmä kysymys..raskautumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hmm

Vieras
Mut mä olin eilen ultrassa ihan muista syistä kun et olisi katsottu olenko raskaana.Mutta siis mulla oli ovulaatio just pe-la ja nyt mietin että eihän siellä ultrassa voinut vielä näkyä jos on kiinnittynyt tai siis raskaus alkamassa?Sanoi vain että ovulaatio ollut tässä ihan vasta mut ei muuta ja jatkoi sitten sitä minkä takia sinne olisin tullut.Mietin vain että olisiko se osannut jos sanoa että jotain on tapahtunut..

Ei mulle ainakaan lääkäri osanut sanoa. Kävin kanssa ultrassa ihan muusta syystä ja sanoi että ovis ollut hiljattain ja että hyvässä lykyssä voin jo olla raskaana. Mutta sitä ei vielä siinä vaiheessa voi mistään katsoa. Sanoi vain että limakalvot olivat hienosti paksut :) En sitten vielä silloin tullut raskaaksi, vaan vasta seuraavasta kierrosta :)

Ei pystytä sanomaan vielä tuossa vaiheessa.

Itse kävin itse asiassa kanssa gynellä viime raskaudessa juuri pari päivää hedelmöittymisen jälkeen (hiukan vajaan viikon verran..) ja kysyinkin gyneltä, et voisko näkyä jo, jos oisin. Sanoi, että ei. Olin kyllä.

Juu voi olla että se näki sen mutta olin niin paniikissa itse siitä jutusta niin meni suurin osa ohi vaikka olisi voinut samalla kysyä asiasta.Nyt sitten vain mietin että ai niin olisko voinut jo näkyä ja mitähän on nähnyt=) Pitää nyt odotella ja toivoa et onnaisi on tässä jo yritettykkin.Olis hieno joululahja kaikille.

Yhteistyössä