Niin väsynyt kaikkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niin väsynyt kaikkeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niin väsynyt kaikkeen

Vieras
Mä en vaan enää jaksa tätä kotona istumista rahattomana ja kahlittuna :`(,
haluan omaa aikaa jostain, ei mee enää kauaa kun minulla oikeasti pää sekoaa,kamala palan tunne on kurkussa nyt jo koko ajan ja sydän lyö raskaasti ...en voi ottaa avukseni kodinhoitajaa koska sekin maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihin haluaisit mennä? Miksi olet kahlittuna kotiin? On monia ilmaisia paikkoja joihin voi lastenkin kanssa mennä. Kaipaatko ihmiskontakteja?

Pelkkä kaupassa käynti YKSIN, ilman yhtäkään perässä raahattavaa, olisi uutta, mutta vauva huutaa kuin sikaa tapettais kun sen jättää isälleen, ei vain ole luontoa huudattaa lasta. Ketään ulkopuolista hoitajaa ei meillä ole koskaan ollut, olemme hoitaneet esikoisesta lähtien aina itse, kenenkään apua saamatta, vuorotellen olemme siis joskus käyneet jossain, mies yleensä käy yksin jossain joka päivä, metsästämässä tms.
Käyn kerhoissa lasten kanssa ja on minulla muutama hyvä ystäväkin, olen vain niin väsynyt SIIHEN etten IKINÄ pääse ilman lapsia minnekkään, en siis ihan oikeasti minnekkään!!

No siihen ei taida auttaa muu kuin se, että vaan jätät lapset isänsä kanssa ja menet. Luulisi, että kyllä tuo pieninkin tottuu olemaan isänsä kanssa. :hug: Kyllähän jokainen ihminen tarvitsee sitä, että voi edes hetken tehdä yksin jotain.

No meillä 1 veet on kans olleet kyllä kovin äitisidonnaisia, mutta niinkus varmaan tiedät, se on ohimenevä vaihe ja pian jää jo pieninkin isän kanssa ihan mielellään. Käytkö koskaan esim kaupassa yhden lapsen kanssa? Joskus kun lähden vauvan kanssa liikkeelle ilman muita lapsia, niin tuntuu että on jo melkein lomalla. Eikä oikein muistu mieleen, että mikä siinä yhden lapsen kanssa liikkumisessa oli se vaikea juttu aikoinaan =). Mihis aikaan pienin käy nukkumaan? Itse olen käynyt joskus myös myöhäiselokuvissa jonkun tutun kanssa sen jälkeen kun lapset on käyny nukkumaan, tai sitten yhdellä siiderillä lähipaikan terassilla. Ei siellä kauaa voi olla, mutta pääseepä hetkeksi ilman lapsia ja ilman sitä iänikuista huolta ja ärsytystä siitä oven taakse huutamaan jääneestä varsinkin. Siis ei meilläkään juurikaan muita hoitajia ole kuin me itse.

Yhteistyössä