Niin väsynyt siihen, että 24h / vrk on täyttä paskaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Töissä menee huonosti, olen niin tympiintynyt ja turhautunut, että itken töissä. Ja kotona menee huonosti, jokin tässä parisuhteessa vaan mättää, enkä minä osaa sitä korjata. Minä en vaan jaksa tätä tilannetta enää, että aina on paha olo :( Avioero on varmaan ainut ratkaisu, että tämä paska edes puolittuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Ala katselemaan uusia töitä, jos syy on työpaikassa. Ja jos suhde on oiekasti paska, niin tosiaan, ero tottakai.

Oon katsellut ja hakenut, mutta tuloksetta. Helpompi päästä eroon parisuhteesta kuin tuosta työpaikasta.

Mieti, mitä voit muuttaa? Voitko muuttaa työpaikkaasi, työkavereitasi, miestäsi? Vai voitko muuttaa itseäsi ja asennettasi? Miksi haluat elää köyhtynyttä yksitoikoista ja mitäänsanomatonta elämää ja syyttää läheisiäsi surkeudesta? Unohda vanhat tavat ja raivaa itse itsellesi mielekäs elämä.

Alkuperäinen kirjoittaja pez:
Mieti, mitä voit muuttaa? Voitko muuttaa työpaikkaasi, työkavereitasi, miestäsi? Vai voitko muuttaa itseäsi ja asennettasi? Miksi haluat elää köyhtynyttä yksitoikoista ja mitäänsanomatonta elämää ja syyttää läheisiäsi surkeudesta? Unohda vanhat tavat ja raivaa itse itsellesi mielekäs elämä.

Kovasti olen miettinyt, että miten voisin muuttaa asennettani niin, että tuo työ tuntuisi mielekkäämmältä, mutta ei. En keksi mitään, miten siitä saisi mielekästä. Samoin olen miettinyt, miten voisin olla tyytyväinen parisuhteeseen, jossa ei puhuta mistään muusta kuin siitä mitä kaupasta pitää ostaa ja mitä tänään syödään. Parisuhteeseen, jossa on ihme, jos tunnin automatkan aikana puhutaan kymmentä sanaa enempää. Onko vika minussa, jos haluan enemmän, vai pitääkö tuohon vain tyytyä.

Yhteistyössä