Niistä kutsumattomista vieraista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Täällä oli yks päivä puhe ihmisistä, jotka tulee mitään ilmottamatta sisälle.
Joo, olin eilen päivällä suihkussa kun kuulin et pihalla koirat nosti häkissä äläkän. Arvasin et joku on tullu pihaan, vaan en sen kummemmin reagoinut, koska en ketään odottanutkaan kylään.
Ajattelin, et siinähän koputtelee, en tuu avaa. Ei se sit koputellutkaan, vaan tunki suoraan sisälle, naapuri siis. Kuulin kun se auko huoneitten ovia, mut ei huudellukaan mua tai mitään. Kuuli varmasti et oon suihkussa, et ihme ettei tunkenu sinne kylppäriin... Ja mun pyyhekin jäi vielä makkariin, et olis pitäny kai alasti törmätä sinne olkkariin ja toivottaa vieras "tervetulleeksi"...
Kutsumattomia vieraita mä en mene tervehtimään, et siinäpä muori sit sai odotella aikansa ennenku tajusi lähteä. Vituttaa tuommonen, et tullaan vaan sisään :headwall: :headwall: Kai tässä on pakkko alkaa pitää ovee lukossa, jos meinaa saada olla rauhassa omassa kodissaan! Luulis sen verran ihmisillä kuitenkin olevan järkee päässä et sisälle ei oo asiaa jos kukaan ei tuu avaamaan.
Harmi kun koirat oli ulkona eikä sisällä. Olis saattanu saada muori hampaankuvan perseeseensä :kieh:

joo no meidän vuokranantaja tulee tosta noin vaan sisälle meille kuin omaan kotiinsa, ja kehtaa vielä aukoa päätä!!! Ei mun mielestä siinä mitään pahaa oo jos tuttu tai niinku ystävä tulee!! :)

Ja mua ärsyttää se, että mun tarviis olla kotonani lukkojen takana vaan siksi et jotku ei tajua olla tunkematta kutsumatta sisään. Yleensä ne tulee vielä sillon kun on joku juttu kesken, esim. siivous, ruuanlaitto tai lemmiskely. AAAARGH!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
Ja mua ärsyttää se, että mun tarviis olla kotonani lukkojen takana vaan siksi et jotku ei tajua olla tunkematta kutsumatta sisään. Yleensä ne tulee vielä sillon kun on joku juttu kesken, esim. siivous, ruuanlaitto tai lemmiskely. AAAARGH!!!

Niinpä, mulla ainakin on tapana olla tosi vähissä vaatteissa kotona ja etenkin raskausaikaan, kun kaikki ahistaa. Ja sit yht'äkkiä appiukko lompsii sisään kuin joku prkl euroopan omistaja :headwall:

Ja mitenkähän tuo ruoanlaitto tai siivous häiriintyy siitä, että tulee yllätysvieraita??
Itse olen ns. opettanut omat ystävät ynnämuut vieraat siihen, että saa tulla kutsumatta ja soittamatta. Ja vielä sen, että kun tulevat ja jos mulla jokin juttu kesken esim siivous, niin siivoilen siinä samalla kun jutustelen vieraiden kanssa. Ja näin tekevät myös ystävät kenen luona me käydään. Paljon kivempi on siivota ja laittaa ruokaa kun on juttuseuraa siinä samalla.

Tietty meistä on moneksi, mutta ihmetyttää tuo tiukkapipoisuus yllätysvieraita kohtaan?!?

Alkuperäinen kirjoittaja räyh:
Ja mitenkähän tuo ruoanlaitto tai siivous häiriintyy siitä, että tulee yllätysvieraita??
Itse olen ns. opettanut omat ystävät ynnämuut vieraat siihen, että saa tulla kutsumatta ja soittamatta. Ja vielä sen, että kun tulevat ja jos mulla jokin juttu kesken esim siivous, niin siivoilen siinä samalla kun jutustelen vieraiden kanssa. Ja näin tekevät myös ystävät kenen luona me käydään. Paljon kivempi on siivota ja laittaa ruokaa kun on juttuseuraa siinä samalla.

Tietty meistä on moneksi, mutta ihmetyttää tuo tiukkapipoisuus yllätysvieraita kohtaan?!?

No en tiedä häiriintyykö, mutta meillä kun ei ole joka hetki siistiä ja mä en todellakaan halua että joku tulee meille kun sänky on petaamatta tms. Ja juu, ei varmaan tule kattoon nurkkia, mutta siltikin. Ja mulle ei tarttis soittaa kun 5min ennen kun olis tulossa, niin ehtisin valmistautua, edes henkisesti :whistle: ja pedata sen sängyn.Ja nykyään melkein kaikilla on kännykkä tai ainakin lankapuhelin kotona, että ei oo kauhee vaiva rimpauttaa ja kysyä että sopiiko tulla!!

Alkuperäinen kirjoittaja räyh:

Mä haluan siivota rauhassa ja laittaa ruokani ja syödä rauhassa. Mua häiritsee, jos joku pölöttää jatkuvasti samalla vieressä.
Ja mulle koti on tärkee paikka, missä mä haluan rentoutua ja olla vaan ja vieraita voi tulla sillon kun on etukäteen niin sovittu. Mieskin haluaa olla töiden jälkeen omissa oloissa kotona, ilman et tarvii vieraita viihdyttää.
Mulle on ihan sama miten kivaa susta on jos vieraita tulee, mutta mun ei omassa kotonani tarvii vieraita kestitä jos en niin halua.
Eikä muuten oo hirveen kiva, et joutuu jättää lemmiskelyn kesken sen takia et joku tunkee sisälle pyytämättä...

Mua ei häiritse kaverit jos tulevat suoraan sisälle. Parempi sillai ku että raahaan peräni ovelle. :D
Ja jos jotain äksönii, tai muuta kuten se suihkussa käyntiä,tapahtuu talossa. Niin laitetaan ovi lukkoon. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Mua ei häiritse kaverit jos tulevat suoraan sisälle. Parempi sillai ku että raahaan peräni ovelle. :D
Ja jos jotain äksönii, tai muuta kuten se suihkussa käyntiä,tapahtuu talossa. Niin laitetaan ovi lukkoon. ;)

Mä en muista lyödä sitä ovee lukkoon ja "äksönin" alettua en malta lähtee enää mitään ovee lukitsemaan :D

Mä en muista lyödä sitä ovee lukkoon ja "äksönin" alettua en malta lähtee enää mitään ovee lukitsemaan :D

Hätähousu. :D

Hätähousu. :D

Kateellisten panettelua :D

Kenen muuten on vastuu, jos kutsumaton vieras tulee sisään ja joutuu todistamaan meidän lemmenleikkejä? Mä en ala maksaa niitä terapioita, joita se tarvii kun näkee tän matamin mahansa kanssa niissä puuhissa :whistle: :laugh: