V
vieraus
Vieras
vai ainako samoja? nyynä, wilkins, åboriginal, sieppari??
muitakin saa kysellä tässä samassa pinossa
muitakin saa kysellä tässä samassa pinossa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en tajua miks pitää vaihtaa nikkiä ja oikein salaamalla salata se...typerää touhua.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mä olin ennen Neslihan - ja olen sen kyllä kertonut monen monta kertaa =)
Joo ihme touhua muutenkin toi nikkien vaihto, silläkin tavalla et kerrotaan se. Täysin typerää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en tajua miks pitää vaihtaa nikkiä ja oikein salaamalla salata se...typerää touhua.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mä olin ennen Neslihan - ja olen sen kyllä kertonut monen monta kertaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Magdaleena:Joo ihme touhua muutenkin toi nikkien vaihto, silläkin tavalla et kerrotaan se. Täysin typerää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en tajua miks pitää vaihtaa nikkiä ja oikein salaamalla salata se...typerää touhua.
Kenes luona Pintsu tänään kaljottelee?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Eikös Taare lopettanut palstailun ...eli ei ole kai plääh?![]()
Kenes luona Pintsu tänään kaljottelee?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Eikös Taare lopettanut palstailun ...eli ei ole kai plääh?![]()
eikös pintelin kertonut menevänsä Taaren luo tänään ja äsken plääh laittoi viestiä,että ovat päiväkaljalla Pintelin kanssa..siitä vois päätellä jotainAlkuperäinen kirjoittaja hei:Eikös Taare lopettanut palstailun ...eli ei ole kai plääh?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:eikös pintelin kertonut menevänsä Taaren luo tänään ja äsken plääh laittoi viestiä,että ovat päiväkaljalla Pintelin kanssa..siitä vois päätellä jotainAlkuperäinen kirjoittaja hei:Eikös Taare lopettanut palstailun ...eli ei ole kai plääh?![]()
![]()
eikä taida olla ainoa,joka on tehnyt saman?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Kenes luona Pintsu tänään kaljottelee?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Eikös Taare lopettanut palstailun ...eli ei ole kai plääh?![]()
No mie en ole noin pitkälle seurannut, mutta hirveellä hei hei haloolla Taare täältä lähti ja pyysi tunnuksensa tuhomaan, jotta hassua ois, jos nyt ois plääh...
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Magdaleena:Joo ihme touhua muutenkin toi nikkien vaihto, silläkin tavalla et kerrotaan se. Täysin typerää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en tajua miks pitää vaihtaa nikkiä ja oikein salaamalla salata se...typerää touhua.
Vielä typerämpää on se, ettei edes ole mitään nikkiä.
Mä vaihdoin, koska entinen ei tuntunut omalta eikä kertonut musta itsestäni mitään olennaista.
Mitäs hassua siinä on. Jos oot ollu palsta-aktiivi, niin oot palsta-aktiivi aina.Alkuperäinen kirjoittaja hei:Kenes luona Pintsu tänään kaljottelee?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Eikös Taare lopettanut palstailun ...eli ei ole kai plääh?![]()
No mie en ole noin pitkälle seurannut, mutta hirveellä hei hei haloolla Taare täältä lähti ja pyysi tunnuksensa tuhomaan, jotta hassua ois, jos nyt ois plääh...
Alkuperäinen kirjoittaja ***:Mitäs hassua siinä on. Jos oot ollu palsta-aktiivi, niin oot palsta-aktiivi aina.Alkuperäinen kirjoittaja hei:Kenes luona Pintsu tänään kaljottelee?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Eikös Taare lopettanut palstailun ...eli ei ole kai plääh?![]()
No mie en ole noin pitkälle seurannut, mutta hirveellä hei hei haloolla Taare täältä lähti ja pyysi tunnuksensa tuhomaan, jotta hassua ois, jos nyt ois plääh...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Magdaleena:Joo ihme touhua muutenkin toi nikkien vaihto, silläkin tavalla et kerrotaan se. Täysin typerää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en tajua miks pitää vaihtaa nikkiä ja oikein salaamalla salata se...typerää touhua.