V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:En oo taaresta kesän jälkeen kuullut,mut bläähillä olin kyl viikonloppuna.. :xmas:
Ei kyllä mun tietääkseni ole..Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:En oo taaresta kesän jälkeen kuullut,mut bläähillä olin kyl viikonloppuna.. :xmas:
Onkos se sitten taare?
Alkuperäinen kirjoittaja vieraas:entäs nää: horrorpops, viuh vauh, vampyyri???
Alkuperäinen kirjoittaja nilkki:Alkuperäinen kirjoittaja vieraas:entäs nää: horrorpops, viuh vauh, vampyyri???
Mä luulen, että horrorpops ja vampyyri on sama tyyppi, mutta en kerro kuka :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja nilkki:Alkuperäinen kirjoittaja nilkki:Alkuperäinen kirjoittaja vieraas:entäs nää: horrorpops, viuh vauh, vampyyri???
Mä luulen, että horrorpops ja vampyyri on sama tyyppi, mutta en kerro kuka :saint:
Ei kun ne ei taida ollakaan sama tyyppi, mut vampyyrin oon tunnistanu ja luulen, et horrorpopsin myös
Alkuperäinen kirjoittaja bb:Alkuperäinen kirjoittaja nilkki:Alkuperäinen kirjoittaja nilkki:Alkuperäinen kirjoittaja vieraas:entäs nää: horrorpops, viuh vauh, vampyyri???
Ei kun ne ei taida ollakaan sama tyyppi, mut vampyyrin oon tunnistanu ja luulen, et horrorpopsin myös
NO KERROS?
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:Snapsikäsi Edward = Nakkifakiiri =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:MariaS=Lollo palstailee (ainakin) kahdella tunnuksella