NIKO- lentäjän poika (ikärajoista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KYRSÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KYRSÄ

Aktiivinen jäsen
15.09.2006
2 382
0
36
Ollaan menossa tänään leffaan katsomaan se, mutta nyt tuli ONGELMA...

Lapset ovat 6v ja 4v8kk... Ikäraja on kyseiseen näytökseen 7v (5v) eli yli 5v:t pääsee aikuisen seurassa. Pitääkö meidän jätttää koko näytös väliin jonkun 3,5kk:n takia :(

Kuinkakohan tarkkoja ne on noista ikärajoista?

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Me ei ainakaan kerran päästy vaikka siihen alimpaan ikärajaan oli 1kk :/ Kannattaa soittaa ja varmistaa ettei sitten tuu pettymystä...
Niin ajattelinkin tehdä, mut se lipunmuyynti aukee vasta 12.30. Olis kiva tietää jo pian niin osaa valmistautua....

Jos soittaa ja kysyy niin tottakai ne kertoo olevansa tarkkoja ikärajoissa, todellisuudessa niitä ikärajoja ei noudate niin tarkasti, se riippuu just tasan ja tarkkaan siitä henkilöstä kuka siinä ovella niitä lippuja tarkastaa.

Me käytiin se katsomassa ja ei kysytty mitään ja neiti täyttää viisi vasta loppuvuodesta.Ja kesällä käytiin kanssa elokuvissa ja oli silloin vielä nuorempi.Olihan tuolla nytkin nuorempia ja monella se itku tuli joten ihan tarkoituksella ne ikärajat on joten kannattaa kuitenkin itse katsoa että onko lapsi liian herkkä kyseiseen ohjelmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hyrskylän muori:
Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
Alkuperäinen kirjoittaja hyrskylän muori:
voithan sanoo että muksu on 4, mistäs ne sitä tarkistaa

Niin tai siis 5v... Mut toi on niin kirppu, et en tiiä, et meneekö läpi kun joskus sitä luultu 3 vuotiaaksikin...

mutta toisaalta pakkohan niiden on uskoa....

niinpä... Ei kai siinä muu auta kun huijata. Kiva vaan kun tyttöitse kertoo vieressä, et "ÄITI, sähän unohdit, mä olen vasta 4v" :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja onni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkähän takia ne ikärajat on ylipäänsä olemassa?

siinä on pelottavia ne sudet.

Niinpä niin. Tarkoitinkin onko ikärajat luotu vain sitä varten, että "virkaintoiset" lipunmyyjät niitä kyttäävät vai pitäiskö aikuisten jo itse käsittää niistä viedäkö lasta elokuviin vai ei.

Ollaan menossa tänään leffaan katsomaan se, mutta nyt tuli ONGELMA...

Lapset ovat 6v ja 4v8kk... Ikäraja on kyseiseen näytökseen 7v (5v) eli yli 5v:t pääsee aikuisen seurassa. Pitääkö meidän jätttää koko näytös väliin jonkun 3,5kk:n takia :(

Kuinkakohan tarkkoja ne on noista ikärajoista?

mä oon ehkä sit paska äiti mut mä vein mun pojan katsoon sitä... ikää kohta 3,5v.. kassa neiti kysy ikää ja mä pokena 5v! ei ongelmaa...

poika nautti niin kovasti ja oli jopa leffas hiljaisimpia lapsia, joskus kysy et millo se orava taas tulee tms mut hiljasella sillonki... oli eka kerta pojalla leffassa ja olen ylpeä osaavasta käytöksestä (pelkäsin eka) ja seuraavaks mennää kattoo madakaskar 2 :D

suosittelen lämpimästi niko lentäjänpoika elokuvaa, oli hyvä!!! :xmas:

MUOKS! joku puhu niist sudista ni mun poika oli sillee vaa et toi musta susi on vähä tuhma, mut toi toinen on oikein kiltti.. enkä oo huomannu et ois pelästyny tms...

Niinpä niin. Tarkoitinkin onko ikärajat luotu vain sitä varten, että "virkaintoiset" lipunmyyjät niitä kyttäävät vai pitäiskö aikuisten jo itse käsittää niistä viedäkö lasta elokuviin vai ei.

Näin on. Olen samaa mieltä, mutta en usko, että yksi 3,5kk tekee ihmeitä tuossa tytössä. Että jos olen sitä mieltä, et tyttö on tarpeeksi "kypsä" katsomaan tuon niin eikö silloin ole ihan ok viedä lapsi leffaan? Eri asia on tietenkin jos on oikeesti paljon alle ikärajan....

Näin on. Olen samaa mieltä, mutta en usko, että yksi 3,5kk tekee ihmeitä tuossa tytössä. Että jos olen sitä mieltä, et tyttö on tarpeeksi "kypsä" katsomaan tuon niin eikö silloin ole ihan ok viedä lapsi leffaan? Eri asia on tietenkin jos on oikeesti paljon alle ikärajan....

no ei tod muutama kuukausi haittaa, mä suosittelen leffaa ja sä äitinä tiiät parhaiten! ne sudet on siin ne "tuhmat" mut sä itse olet mukana ni varmasti osaat seurata kui lapses reagoi.. ja jos liian pahaksi menee ni ainahan voi poistua, joskus vanhemmatkin lapset pelkäävät..