nimen vaihtamisesta taas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
minnekä kaikkialle uusi sukunimi pitää itse ilmoittaa? ja varmaan vasta sen jälkeen kun nimi on virallinen?

entä kun lasten sukunimi vaihtuu, tarviiko sitä erikseen ilmoittaa mihinkään? muksut 2v ja 3kk.

ei tarvitse itse ilmoittaa kuin maistraattiin

jos näyttää jostakin paikasta tulevan postia vanhalla nimellä, niin sit sinne voi erikseen soittaa, mutta periaatteessa kaikkiin paikkoihin pitäis ton maistraatin kautta nimi mennä (valitettavasti jopa puhelinmyyjille)

Alkuperäinen kirjoittaja frog2:
ei tarvitse itse ilmoittaa kuin maistraattiin

jos näyttää jostakin paikasta tulevan postia vanhalla nimellä, niin sit sinne voi erikseen soittaa, mutta periaatteessa kaikkiin paikkoihin pitäis ton maistraatin kautta nimi mennä (valitettavasti jopa puhelinmyyjille)

mitenkäs nuo bonuskortit jne? pitääkö niihin erikseen ilmoittaa?

Kaikkialle. Ihmeen huonosti noi nimiasiat välittyy. Mä olen ilmoittanut joka paikkaan, missä olen tekemisissä. Sitä mukaan olen soitellut kun vääriä yhteystietoja ilmenee. Kirjastot, pankit, postimyynnit, kaikki kaverit ja tutut, terveyskeskus...

Bonuskorttipaikkoihin pitää kans ilmoittaa, jos haluaa kortin uudella nimellä. Mä en ole viitsinyt, kun ostan niin harvoin yli 50 e ostoksia, joten eivät ikinä nää mun oikeaa sukunimeä.

Kelakortti tulee AINA suoraan kotiin kun nimi vaihtuu. Terveisin asiantuntija.
Asian vierestä meillä on teille jo oikein mukava häälahjan osa mielessä B) Munakas sen oivalsi, joten mahdolliset räpätykset hänelle kiitos B)

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Kelakortti tulee AINA suoraan kotiin kun nimi vaihtuu. Terveisin asiantuntija.
Asian vierestä meillä on teille jo oikein mukava häälahjan osa mielessä B) Munakas sen oivalsi, joten mahdolliset räpätykset hänelle kiitos B)

mä en uskalla ees arvata :laugh:

Yhteistyössä