Nimenlisäys Jutta Marjaanaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Junkie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Junkie

Vieras
Ensinnäkin, olen vilpittömän pahoillani tästä röyhkeästä tunkeilustani tänne mammafoorumille, mutta uskon, että osaisitte auttaa minua nimenvaihtojutussa. Olettehan te jo sen verran uutterasti omienkin lastenne nimiä miettineet :)

Taustatietona, olen 16-vuotias tyttönainen pohjoisesta, joka kuuluu melko selkeästi rockgenreen, ajelee mopolla (ei, en tarkoita skootteria), haaveilee Harrikasta, kitaraa soittelee ja kieltäytyy hameista. Kasteessa nimekseni annettiin Jutta Marjaana, mutta nimi ei todellakaan tunnu omalta. Siksipä vaihdan sen heti 18-vuotta täytettyäni, sikäli olen silloin vielä nimenvaihtohaluinen. Vaihto kyllä rajoittuu asiaan "*uusinimi* Jutta Marjaana", sillä sen verran kunnioitan isovanhempani ja äitini päätöstä.

Olen ajatellut nimiä Mikaela tai Jemina, mutta mahtaisivatkohan sointua kovin hyvin? Mikaela ainakin olisi "eniten oma nimi", mutta kuuntelen mielelläni teitä mammoja, sikäli teilläkin on sananne sanottava tai joitain sopivia variaatioita :)

Sä voit valita sen nimen, josta tykkäät enemmän, Mikaelaksi tai Jeminaksihan sua sitten kutsuttaisiin. Koko nimirimpsua tarvitaan tosi harvoin!

Mä tykkään Mikaelasta, Jeminasta en niin paljon, mutta paha sanoa näkemättä sinua, kumpi olisi parempi :)

Jemina Jutta Marjaana olisi parempi mielestäni kuin Mikaela. Kuitenkin kerta täysikäisyyteen on matkaa vielä pari vuotta, varmasti tulet miettimään monia muitakin vaihtoehtoja kuin noita kahta. :) Kuitenkin asenteet ja mielipiteet muuttuu niin monta kertaa tuossa täysi-ikäisyyden kynnyksellä.

Ensinnäkin, olen vilpittömän pahoillani tästä röyhkeästä tunkeilustani tänne mammafoorumille, mutta uskon, että osaisitte auttaa minua nimenvaihtojutussa. Olettehan te jo sen verran uutterasti omienkin lastenne nimiä miettineet :)

Taustatietona, olen 16-vuotias tyttönainen pohjoisesta, joka kuuluu melko selkeästi rockgenreen, ajelee mopolla (ei, en tarkoita skootteria), haaveilee Harrikasta, kitaraa soittelee ja kieltäytyy hameista. Kasteessa nimekseni annettiin Jutta Marjaana, mutta nimi ei todellakaan tunnu omalta. Siksipä vaihdan sen heti 18-vuotta täytettyäni, sikäli olen silloin vielä nimenvaihtohaluinen. Vaihto kyllä rajoittuu asiaan "*uusinimi* Jutta Marjaana", sillä sen verran kunnioitan isovanhempani ja äitini päätöstä.

Olen ajatellut nimiä Mikaela tai Jemina, mutta mahtaisivatkohan sointua kovin hyvin? Mikaela ainakin olisi "eniten oma nimi", mutta kuuntelen mielelläni teitä mammoja, sikäli teilläkin on sananne sanottava tai joitain sopivia variaatioita :)

Itse tykkään paljon nimestä Jutta. Minusta se on hieno nimi. Mutta jos haluat vaihtaa nimesi niin en kyllä ottaisi Jemina nimeä.

Mites ois esim Jasmin Jutta Marjaana? Jenna Jutta Marjaana ?

Olipas kukkeaa nähdä, että tänne oli vastattu! Kiitos teille : )
Uskon, että nimivaihtoehtoja muuttelen ja löydän kenties uusiakin. Kunhan tutkailen, kuulostaako muiden korvaan tuo nimiehdotus ihan liian jännältä : D
mr(s). Kysymysmerkille, kiitos ehdotuksista. Vanhempani kyllä sanovat aina, että minulle sopivat "synkät" nimet, ja nuo kuulostavat hiukan liian pirteiltä ´8]

Yhteistyössä