nimestä mielipide,kiitos!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muru

Vieras
Elikkä pojalle pitäisi nimi antaa ja ainoastaan etunimi on lyöty lukkoon, kaipa sekin on jotain mutta yleistä mielipidettä kaipailisin.

Vaihtoedokkaat ovat:

a: Topi Lenni Kalevi

b: Topi Nuutti Eemeli

c: Topi Pyry Petteri

d: Topi jotain ihan muuta,mitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja muru:
Elikkä pojalle pitäisi nimi antaa ja ainoastaan etunimi on lyöty lukkoon, kaipa sekin on jotain mutta yleistä mielipidettä kaipailisin.

Vaihtoedokkaat ovat:

a: Topi Lenni Kalevi

b: Topi Nuutti Eemeli

c: Topi Pyry Petteri

d: Topi jotain ihan muuta,mitä?

a, mutta jätä siitä tuo Lenni pois, eli Topi Kalevi. Ellei ole jokin pakkohalu antaa kolmea nimeä.
 

Yhteistyössä