Nimet kaksosille. Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuplamamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuplamamma

Vieras
Ollaan miettimässä meidän kaksosvauvoille, tytölle ja pojalle, nimiä. Muutaman vaihtoehdon välillä käy mietintä. Kertokaahan mielipiteenne näistä:

Iiris Ellen Amanda TAI Eevi Maaria

Leo Arttu Iivari TAI Eeli Matias

Mikä pari sopisi parhaiten?

Alkuperäinen kirjoittaja Tuplamamma:
Ollaan miettimässä meidän kaksosvauvoille, tytölle ja pojalle, nimiä. Muutaman vaihtoehdon välillä käy mietintä. Kertokaahan mielipiteenne näistä:

Iiris Amanda ja Leo Matias

Minkä ihmeen takia kaksosilla pitää olla aina niin yhteen rimmaavat nimet laura ja lotta tai tuo eevi ja eeli yms. Miks niillä ei vaan voi olla omanlaisensa, erilaiset, omia persooniahan ne on.

Mut minusta Eevi ja Eeli on niin kuin Hanna ja Henna. Eli liian lähekkäin. Vaikket kysynytkään niin itse tällä hetkellä laittaisin Viljami ja Valpuri. Ainakin kakkosnimiksi :)

Tehän vaan vaikeutatte meidän valintaa kun uusia yhdistelmiä keksitte :) Ja nuo kakkosnimet löytyy ihan suvusta, ettei nyt sentään Idols-juontajan mukaan olla ketään nimeämässä :)

Alkuperäinen kirjoittaja pakko sanoa:
Mut minusta Eevi ja Eeli on niin kuin Hanna ja Henna. Eli liian lähekkäin. Vaikket kysynytkään niin itse tällä hetkellä laittaisin Viljami ja Valpuri. Ainakin kakkosnimiksi :)

Ja ne valpuri ja viljami ko eivät sitten ole samanlaisia???

Mulla on kaksospojat, ja sanoisin että Eeli ja Eevi kivat, mutta käytännössä liian samanlaiset. Kuvittele kun huudat niitä pihalla...tai kaikkien kamojen merkkaaminen. Meillä poikien nimet alkaa samalla kirjaimella ja päiväkotikamojen kanssa esim ois paljon helpompaa kun ois eri alkukirjain. Tsemppiä, siinä on omat haasteensa!

Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuplamamma:

Iiris Amanda ja Leo Matias

Minunki mielestä Iiris Amanda ja Leo Matias!

Yhteistyössä