Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Entä mä? :ashamed:
Ghettostarzmotha? (ihan vaan nimimerkin perusteella)
En osannu ees lukee tätä:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mulle kanssa![]()
Eltaantunut Neitsye. Tai Surkea Impi.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Löytyiskö mulle korviketta vai lähdenkö suosiolla nukkumaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Löytyiskö mulle korviketta vai lähdenkö suosiolla nukkumaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina::wave: mieki tahron!![]()
Saarekemiina -> LiukuMiina
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Löytyiskö mulle korviketta vai lähdenkö suosiolla nukkumaan?
Kaunotar![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Löytyiskö mulle korviketta vai lähdenkö suosiolla nukkumaan?
Pöllö
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Löytyiskö mulle korviketta vai lähdenkö suosiolla nukkumaan?
Tilhi, Töyhtöhyyppä, lehtokurppa :ashamed:![]()
Nämäkin todella hyviä, kiitos vaan :wave: .Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:Ei taida mulle kukaan keksiä ?
perinnemami? Tai Oldschoolie![]()
Entä mulle? :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Sehän on vaan kohteliaisuus, et ainakaan ole vanhapiika :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:Mun nimimerkki ei vissiin kauheen persoonallinen ole. Tai ainakaan se ei innosta kovin persoonallisiin väännöksiin. Ehkä hyväkin niin.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mut en mää niin eltaantunut ole![]()
Sä voisit olla vaikka sammal,ihan nikin perusteella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:Mun nimimerkki ei vissiin kauheen persoonallinen ole. Tai ainakaan se ei innosta kovin persoonallisiin väännöksiin. Ehkä hyväkin niin.
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:Mun nimimerkki ei vissiin kauheen persoonallinen ole. Tai ainakaan se ei innosta kovin persoonallisiin väännöksiin. Ehkä hyväkin niin.
Siveellinen narttu![]()
Entäs mie?
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:Mun nimimerkki ei vissiin kauheen persoonallinen ole. Tai ainakaan se ei innosta kovin persoonallisiin väännöksiin. Ehkä hyväkin niin.
Siveellinen narttu![]()
Entäs mie?
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:Mun nimimerkki ei vissiin kauheen persoonallinen ole. Tai ainakaan se ei innosta kovin persoonallisiin väännöksiin. Ehkä hyväkin niin.
Siveellinen narttu![]()
Entäs mie?
Väinämöisen palttoonappi