Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Entäs mulle? Kaikkeista eniten haluaisin tipittaa tuon 78 tuolta perästä pois, mut se ei onnistu kun pelkkä umbrella nimimerkki on jo varattu täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Tallu vois olla Kotipolku, jotenkin on niin kotoinen tallustelunikki
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:[quote="Pamppelsson"
Ei tarvi sanoomuistat mut varmaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Pitääkö sen jotenkin olla johdettavissa alkuperäisestä nikistä-
Metsänpeitto on siltikin sielunlämmitin =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Pitääkö sen jotenkin olla johdettavissa alkuperäisestä nikistä-
Metsänpeitto on siltikin sielunlämmitin =)
Ja sinä olet Oivariini.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Pamppelsson on PamputtajanPoikanen tai AmppeliSontikka
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:Nickin vaihtoa olen miettinyt, keksikääpä uusi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Mie B)
Tää on hyvä!Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Minä?
ÄläSanoEiÄläPuhuÄläMeneVieläHengitä :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Mie B)
Mie mie mie mie mie mie |O
Ette varmana keksi![]()
![]()
Linnunradan käsikirja =) Oliskin nätti.Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Mie B)
Mie mie mie mie mie mie |O
Ette varmana keksi![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:entäs minä :wave: B)