Nimi Edith

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkkejä?

Vieras
Mikä sopisi toiseksi nimeksi? Pitäisi olla joku pidempi, mieluiten A:lla alkava.

Amalia on toisena vaihtoehtona _ensimmäiseksi_ nimeksi, mutta en keksi mitään siihen sopivaa nimeä, kun tuo on jo itsessään pitkä..

Amalia Aleksandra ollu meitinässä

"Olipa kerran kärpänen jonka nimi oli Amalia,
se ol suuren suuri ja karvainen, ja se jutteli kamalia
..Amalia siellä, Amalia täällä,
Amalia armas istuskelee lehmänläjän päällä.."

Itsellä tulee mieleen vaan toi biisi. Eikö yhtään huoleta että sitä lauleskellaan koulussa tytön perään?

Edith on musta ihana nimi :heart: Se oli mulla joskus mietinnässä lapsille, koska se on mummoni toinen nimi, mutta sitten se jostain syystä jäi...

Edith Amalia kuulostaa musta ihanalta. Samoin nuo as if:n ehdottamat.

Lisäksi tulee mieleen

Edith Alexandra
Edith Aini Aliisa

Alkuperäinen kirjoittaja Amalia kärpänen;24786336:

Itsellä tulee mieleen vaan toi biisi. Eikö yhtään huoleta että sitä lauleskellaan koulussa tytön perään?

Mä en oo edes kuullut moisesta laulusta. :O Toisaalta huomasin itse saman ilmiön, kun mulle sinänsä kauniista Helmiina-nimestä tulee mieleen kana, josta eräässä laulussa lauletaan. Mutta ei sitä monikaan yhdessä työpaikassa ollut kuullut kun asiasta mainitsin.

Alkuperäinen kirjoittaja Amalia kärpänen;24786336:

En ole koskaan kuullut! :D

Ainoastaan tiiän et; "Amalia armas, kippura varvas" en tiiä miten jatkuu

Tiedän työni puolesta paljon lastenlauluja, ja tätä biisiä oon kuullut muutaman kerran laulettavan ilkeily mielessä lasten kesken. :/ Se on myös aika monella lastenlaulu CD:llä..

Alkuperäinen kirjoittaja Amalia kärpänen;24786366:
Tiedän työni puolesta paljon lastenlauluja, ja tätä biisiä oon kuullut muutaman kerran laulettavan ilkeily mielessä lasten kesken. :/ Se on myös aika monella lastenlaulu CD:llä..

Hassua, mäkin tiedän työni puolesta paljon lastenlauluja ja käytän melkein päivittäin noita CD-levyjä. :D No, ei vaan ole tullut vastaan. :) Oli miten oli, jokaisesta nimestä varmaan kiusauksen aiheen saa. Ammattimainen kasvatus- tai opetustyössä toimiva ihminen tietenkin osaa ja ymmärtää puuttua kaikkeen kiusaamiseen, johtui se sitten nimestä tai jostain toisesta ominaisuudesta. :)