Nimi tytölle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Enkelikello"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Enkelikello"

Vieras
Auttakaa nyt ihmistä... Toinen tyttö olisi tulossa vuoden vaihteen jälkeen, jos kaikki menee hyvin. Nimi oli jo hetki sitten päätetty, mutta nyt mua alkanut nimen yleisyys häiritsemään todella paljon. Olen miettinyt pääni puhki, mutta kaikki nimet mistä pidän tuntuu olevan muotinimiä nykyään. Esikoisen nimeen en ole törmännyt tänä kolmena vuotena varmaan kertaakaan, vaikka on ihan suomalainen perusnimi. Sellaisen haluaisin pikkusiskollekin... Nämähän ovat tietysti makuasioita, mutta jos vaikka joku vinkki tulisi joltain ja päästäisi mut tästä pälkähästä... Eli nimiehdotuksia kaipailisin!

Kiitos kaunis ja lämmintä joulumieltä kaikille!

Esikoisen nimi on Elina. Ajattelin, että ei välttämättä E:llä alkavaa nimeä, jos sattuu joskus vielä kolmaskin tulemaan. Sitten täytyisi taas jatkaa samalla linjalla, enkä ehkä innostu ideasta... Matilda on kyllä ihana, mutta jo suvussa:).

Alkuperäinen kirjoittaja eläimiä ne on;22742059:
:laugh: Voi vittu mitä nimiä, kyllä saa lapsi kärsiä nimestään jos annat sille jonkun matildan tai emmin nimen, rumia ja eläinten nimiä.

No halvat on huvit joillakin.. tuleeko aikuinen ihminen tuollaisia ilkkumaan ja sitä paitsi eihän Emmiä ole edes ehdotettu.

[QUOTE="vieras";22742092]No halvat on huvit joillakin.. tuleeko aikuinen ihminen tuollaisia ilkkumaan ja sitä paitsi eihän Emmiä ole edes ehdotettu.[/QUOTE]

Halvat on huvit, tottahan sitä nyt mielipiteensä saa sanoa vaikka täällä vaan odotetaan kehuja ja muuta ylistystä tyhmistä nimistä.

Alkuperäinen kirjoittaja lehmäkaleterista löytyy;22742101:
Halvat on huvit, tottahan sitä nyt mielipiteensä saa sanoa vaikka täällä vaan odotetaan kehuja ja muuta ylistystä tyhmistä nimistä.

no annapa esimerkkejä niistä ei tyhmistä nimistä..

Venla on kyllä tosi nätti mun mielestä, mutta musta tuntuu että törmään siihen nimeen jatkuvasti jossain... Vai tuntuuko se vain musta, että nimi on hyvin yleinen? Tuossa oli pari muutakin hyvää vaihtoehtoa muuten, mutta on sitten ihan omien kavereiden nimiä. Kiitos, vielä sopii ehdotella jos mieleen tulee! :)

Yhteistyössä