Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Linda Orvokki oli sellainen nimi, mutta Linda Lampeniuksen myötä ajatus "katosi". Miehen mielipidettä nimeen en tiedä.
Sitten nämä Onni, Helmi, Aarre, Ilona, Mainio, Into jne. olis ihan kaikella tavalla olleet varteenotettavia vaihtoehtoja, mutta - kiitos DNA:n liittymien - nekin on sitten pois laskuista...
Meille tulee Mainio, kun aika on. Vaikka olisi tyttö, niin tulee Mainio, sano mies.
Mainio on kyllä ihan huippuhieno nimi