nimiäistarjoilusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en kerro kuka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tarjoilu kuulostaa ihanalta *kelpasi mullekin* mutta sitä jäin miettimään miksi suolaisten kanssa vain kylmät juotavat? ite mieluusti hörppäisin kaffet voileipäkakunkin seuraksi :-)

Ihmiset tosiaan syövät mieluummin suolaista kuin makeaa, todettu on. :)

Hillosipulikakkua en minäkään söisi, ja kuivakakku taitaa olla aika turha - ainakaan minun järjestämissäni juhlissa se ei ole tehnyt juuri kauppaansa. Muuten kuulostaa hyvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mitä muuten kuuluu noiden suolasten kanssa tarjottaviin juomiin? mikä on se kylmä juotava?

kotikalja, vichy, mehu, sitruunavesi, maito.

ite ottaisin juhlissa sen suolasen kans mielummin sitä kahvia, mitä mehua =) mutta kai ne voi laittaa kaikki yhtäaikaa ja voi siitä sitten valita?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitä muuten kuuluu noiden suolasten kanssa tarjottaviin juomiin? mikä on se kylmä juotava?

kotikalja, vichy, mehu, sitruunavesi, maito.

ite ottaisin juhlissa sen suolasen kans mielummin sitä kahvia, mitä mehua =) mutta kai ne voi laittaa kaikki yhtäaikaa ja voi siitä sitten valita?

Voihan ne joo laittaa yhtäaikaakin.

Tosi hyvältä kuulostaa!! Itse ehkä vaihtaisin laittaisin makeisiin jonkun raikkaamman, kuten marja- tai hedelmäjutun (hyydykekakku vaikkapa). Siis jonkun tilalle.

Ihana meny!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika paljon tarjottavaa.

Mä oon sitä mieltä, että mieluummin liikaa kun liian vähän.

Onhan se kivaa sitten viettää rääppiäisiä seuraava päivä, tai laittaa herkkuja pakastimeen ja ottaa sieltä myöhemmin :)

Kuulostaa tosi hyvältä!
Meillä nimiäisiin tulee joko alkuun kuohujuomaa tai kahvin kanssa konjakkia. Minusta siinä ei ole mitään pahaa, että juhlistetaan uutta vauvaa skoolaamalla kuohujuomaa.
Suomalaiset ovat ihme kansa. Skumppalasi on suuri HYIHYI, mutta perjantaikännit hyväksytään mukisematta niiden kuuluessa suomalaiseen kansallisperinteeseen. Kaksinaismoralisimia parhaimmillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja alskdjsa:
Kuulostaa tosi hyvältä!
Meillä nimiäisiin tulee joko alkuun kuohujuomaa tai kahvin kanssa konjakkia. Minusta siinä ei ole mitään pahaa, että juhlistetaan uutta vauvaa skoolaamalla kuohujuomaa.
Suomalaiset ovat ihme kansa. Skumppalasi on suuri HYIHYI, mutta perjantaikännit hyväksytään mukisematta niiden kuuluessa suomalaiseen kansallisperinteeseen. Kaksinaismoralisimia parhaimmillaan.

Kyllä minäkin ihmettelen, että miten ihmiset suhtautuvat alkumaljaan tai kahviin avecin kanssa. Tuo asia on oikeastaan selvinnyt vasta tätä palstaa lukiessa.

Yhteistyössä