nimiapuja kaipaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
Pakko vaan todeta sanoin: "se on niin ruma että se on niin kaunis". Näin kerran yksi pappa ihasteli edesmennyttä mopsiani :heart: :)

onko se sun ihana koira kuollu? :o voi että,miten? :(

:wave:

On ollut kuolleena jo yli 5v, ja ihan vanhuuteen kuoli :) Sekoitat varmaan siihen bulldoggiin, ja hän on ihan hyvissä voimissaan :)

Mä yritän. B) Voi tosin olla aika urakka edessä. :whistle:
Mä onnistuin juuri tuon yhdessä aika isossa asiassa pehmittämään, että eihän sitä tiedä vaikka onnistuisin tässäkin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Mä yritän. B) Voi tosin olla aika urakka edessä. :whistle:
Mä onnistuin juuri tuon yhdessä aika isossa asiassa pehmittämään, että eihän sitä tiedä vaikka onnistuisin tässäkin. :D

tässä kuitenki aikaa vielä muutama kuukaus :D

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Ja nimi on Dutchezz :D

ihanan kuullonen =) ja sitten paljastan tyhmyyteni, tarkoittaako tuo mitään :ashamed:

Joo duchess on herttuatar englanniksi, siitä sen väänsin :D

mites tuohon ymppäis jazzin mukaan :D

Mites tarkasti se jazz on oltava siinä?

kissalan nimeen liittyy jazz ja kaikki kissat tähän asti kantaa joko laulajan/bändin nimeä tai jotenkin liittyy aiheeseen

Blondi minä :ashamed: Pitääkö siinä kissan nimessä siis olla sana jazz vai jotain jazziin liittyvää vaan?

kissalan nimeen liittyy jazz ja kaikki kissat tähän asti kantaa joko laulajan/bändin nimeä tai jotenkin liittyy aiheeseen

Blondi minä :ashamed: Pitääkö siinä kissan nimessä siis olla sana jazz vai jotain jazziin liittyvää vaan?

jotain siihen liittyvää =) ja siis sen pitää alkaa tuolla D-kirjaimella koko rimpsun

Yhteistyössä