Nimiapuja! :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Valtterille tarvittaisiin toinen ja kolmas nimi...

Voi antaa vielä nimiehdotuksiakin, Valtteriakaan ei ole vielä 100% lyöty lukkoon, mutta joku samantyylinen nimi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaverin poika on Valtteri ja toinen ja kolmas nimi ovat pappojen nimiä. Eli olisko teilläkin isän tai papan nimi toisena tai kolmantena?

No juu, tätä olen miettinyt. Mutta onko 'hassu', jos samat nimet olis jo 'käytetty' veljellä?

Lisää vinkkejä voi laittaa :)
 
joissakin perheissä kulkee tietyt nimet. Jotkut käyttää samoja toisia ja kolmansia myös serkusten kesken eli se papan tai mummon nimi on kaikilla lapsenlapsilla. Mitä sitten, eihän sitä lasta kutsuta koskaan kaikilla nimillään.
 

Similar threads

Yhteistyössä