V
Vieras
Vieras
Elikkäs ollaan mietitty tytölle nimeksi Eerikaa, mutta Kumpi sitten olis kirjoitettuna fiksumpi,
Eerika vai
Erika?
Siinä se kyssäri.
Eerika vai
Erika?
Siinä se kyssäri.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No siinäpä se pulma tosiaan on =) Erika kirjoitettuna nätimpi mutta joutuuko laps parka sit joka ikisessä virastossa selventämään että "Eerika yhellä eellä" Kun kai se suomalaisittain kuitenkin lausuttais kahdella.
Taidan siis kallistua siihen Eerikaan =)
Kiitos kaikille vastanneille
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No siinäpä se pulma tosiaan on =) Erika kirjoitettuna nätimpi mutta joutuuko laps parka sit joka ikisessä virastossa selventämään että "Eerika yhellä eellä" Kun kai se suomalaisittain kuitenkin lausuttais kahdella.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No siinäpä se pulma tosiaan on =) Erika kirjoitettuna nätimpi mutta joutuuko laps parka sit joka ikisessä virastossa selventämään että "Eerika yhellä eellä" Kun kai se suomalaisittain kuitenkin lausuttais kahdella.
Mun mielestä taas Erika/Eerika kirjotetaan automaattisesti Erika, vaikka lausuttais miten, eli mulle sais olla selventämässä, että "kahdella eellä"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja etfg:Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No siinäpä se pulma tosiaan on =) Erika kirjoitettuna nätimpi mutta joutuuko laps parka sit joka ikisessä virastossa selventämään että "Eerika yhellä eellä" Kun kai se suomalaisittain kuitenkin lausuttais kahdella.
Mun mielestä taas Erika/Eerika kirjotetaan automaattisesti Erika, vaikka lausuttais miten, eli mulle sais olla selventämässä, että "kahdella eellä"![]()
Minustakin yhdellä e-kirjaimella on se automaattisempi kirjoitusmuoto. Kuten Cecilia, sitä tuskin kukaan kirjoittaisi Sesilia. Erika on tavallisempi asu kyseiselle nimelle. Eerika muunnos siitä.