E
"Emmi"
Vieras
Mä löysin maailman täydellisimmän tytönnimen: Siina :heart: Ihana, niin täydellinen, maailman kaunein, lyhyt suloinen, hieman ulkomaalaista vivahdetta. Ja myös sikailoinen uutinen: Mä odotan tyttöä! Olisko Siina hyvä etunimi, vai joku näistä muista? Näistä samoista nimistä on siis löydyttävä eka nimi, toka nimi ja kolmas nimi. Pinosin tuollaisiin sarakkeisiin mutta kaikista voi ottaa kaikki esim. tokasta sarakkeesta saa ottaa etunimen ja tokasarakkesta kolmannen jne. Tässä.
Siina Vendela Henriina
Adalmiina Venla Carmen
Valeria Olivia Aada
Ellen Ida Emilia
Julia Lydia Alexandra
Vivian Lilian Emma
Viena Carolina Cia
Viivi Sina Scarlett/Skarlett
Voit ehdottaa myös vain etunimeä, jos ei löydy sopivia toisia nimiä! Mielestäsi kivat toiset nimet voit vaikka kertoa itse, siis jos ne eivät listalta löydy. Jos löydät myös sopivan toisen nimen, kerro muut nimet itse. Jos näistäkään ei mikään tunnu kivalta, voit ehdottaa nimeä josta ei ensimmäinen eikä toinen eikä kolmaskaan ole listassa. Ja tietty pelkkää etunimeäkin.
Toivottavasti ymmärsitte. Kiitos kaikille osallistuneille etukäteen.
Siina Vendela Henriina
Adalmiina Venla Carmen
Valeria Olivia Aada
Ellen Ida Emilia
Julia Lydia Alexandra
Vivian Lilian Emma
Viena Carolina Cia
Viivi Sina Scarlett/Skarlett
Voit ehdottaa myös vain etunimeä, jos ei löydy sopivia toisia nimiä! Mielestäsi kivat toiset nimet voit vaikka kertoa itse, siis jos ne eivät listalta löydy. Jos löydät myös sopivan toisen nimen, kerro muut nimet itse. Jos näistäkään ei mikään tunnu kivalta, voit ehdottaa nimeä josta ei ensimmäinen eikä toinen eikä kolmaskaan ole listassa. Ja tietty pelkkää etunimeäkin.
Toivottavasti ymmärsitte. Kiitos kaikille osallistuneille etukäteen.