Nimimerk.Pullamunkki olis asiaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sointi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpa tosiaan kiva että tämä keskustelu herättää muidenkin huomion. Emme jätä ketään kylmäksi, se on hyvä se että ihmisessä jotain liikkuu. :wave:

Piparit onnistuivat hyvin, syötyä tuli mutta paha olo on nyt poissa. Olen saanut yöt nukuttua tosi hyvin, ongelmia ei ole enää. Luulen, ettei pullat ole mullakaan uunissa ollenkaan tänä jouluna.
Miten on sulla? Miten kävi kun nyt on varmaan lopputulos selvä?

Kaikki täällä kirjoitettu on julkista keskustelua. Yksityisjutut käydään muualla. Täällä kirjoitettuihin asioihin saa ihan kuka tahansa osallistua ja kommentoida. Hankkikaa vaikkapa messenger, jos haluatte jutelle kahdestaan.

Ei me olla ketään kielletty osallistumasta tähän keskusteluun!! Muita vaan tuntuu ärsyttävän että me jutellaan täällä omasta elämästämme ja vaihdetaan kuulumisia.
Me ei osata mitään yksityisviestijuttuja kun ei osata tota kliks-juttua kun ei olla mitään tekniikan ihmelapsia.

Minäkin olen iloinen ettei mulla ole pullia uunissa eikä pipareitakaan, varmuus tuli eilen illalla ihan lopullisesti. Huh helpottaa, ei tässä iässä enempää enää lapsia eikä just tähän hetkeen pientä vauvaakaan enää. Onhan noita lapsia jo ennestäänkin riittävästi.

Mutta kyllä sitä jo haikaillen kävi odottajien palstalla ja vauvojen kuvia kurkkimassa. Ja kaveri ilmoitti just olevansa viikolla5 ja jotain.... Mutta hyvä näin - pitsat uunissa tällä kertaa. Klik klik :whistle: ja tännekkin ehdittiin TAAS

Näin joulun ja lahjojen ja antamisen aikana mietin minäkin että voisihan sitä alkaa vauvaa puuhaamaan. Voisi olla silti kuitenkin kiva että jos olisi se pieni vauva.
Pitäisi vaan alkaa hommiin, osaako sitä enää edes leipoa, toimiiko uuni, entäs onko kohtusaineet kunnossa vielä tässä iässä. Mutta lämpimäiset valmiina on aina niin söpöt. Kunnes tulee ikää ja vanhenemista tässäkin.
Minäkin katselin vauvanvaateosastolla pikku nuttuja. Söpöjä ovat, ja meidän lapset kaikki on olleet tosi suloisia, isoinakin sitten kauniita ja komeita että hyvät on aineet tehdä lisää lapsosia ja laittaa pipareita tai pullia uuniin, pizzakin käy.nam :p

Klikklik niinpä niin. :xmas:

Yhteistyössä