Nimipaniikki. Kumpi parempi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lupu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lupu"

Vieras
Aaargh oon niin pulassa. Meillä on kaks täysin samalla viivalla painivaa tytön nimi ehdotusta ja mulla ja miehelleni käy siis molemmat. Mutta kun ei sentään viitsi kivipaperisaksillakaan lähteä tätä ratkaisemaan:D Miksei meille voitu suoda kaksosia, snif. (Vitsi! Tossa yhdessäkin on hommaa tarpeeksi ;D)

Huutoäänestys pystyyn. Kumpi parempi?!?

Ilona Ottilia

vai

Loviisa Lilian/ Loviisa Luna Lilian

Kiitos :)

Ilona Loviisa ei kyllä mun korvaan rimmaa ollenkaan, joten se ei tule päätymään nimeksi. Ottilia on vanha ja kaunis nimi minun mielestäni :)

Mutta kiitos kaikille vastanneille. Me vielä mietitään. Mutta mielipiteillä on tosiaan väliä :) Kiitos.

[QUOTE="lupu";23946933]Ilona Loviisa ei kyllä mun korvaan rimmaa ollenkaan, joten se ei tule päätymään nimeksi. Ottilia on vanha ja kaunis nimi minun mielestäni :)
[/QUOTE]

Paremmin se rimmaa kuin Loviisa Lilian, joka taas ei mun mielestä soinnu yhtään. Lunasta tulee mieleen lunatic (=hullu), joten siitäkään en tykkää.
Ottilasta tulee mieleen hunni Attila tai kattila.

Miten olis Ilona Odessa?

Nyt täytyy myöntää, etten saa noista mistään vaihtoehdosta kaunista, vaikka kuinka maisten. Mä tykkään nimistä kuten Lilja Ilona yms, mutta te laitatte sellaisen nimen minkä te haluatte.