M
"Maarit"
Vieras
Meillä on ihana pieni tyttövauva, joka on vielä nimeä vailla. Ellat, Venlat, Iidat ja Aadat jne. tuntuu liian persoonattomilta, hajuttomilta ja "mauttomilta".
Tykätään tän tyylisistä nimistä:
Hertta
Inkeri
Lotta
Reeta
Kiira, Kira
Katri
Minttu
Mari
Meri
Mitäs mieltä olette näistä ja lisääkin voi ehdottaa!
Ja niitä toisia nimiä myös!!!
Ei tahdota mitään yleistä inhokkia antaa kuten joku Jessica jossain vaiheessa oli joten kertokaa jos joku noista on sellainen mistä ei yleensä pidetä.
Tykätään tän tyylisistä nimistä:
Hertta
Inkeri
Lotta
Reeta
Kiira, Kira
Katri
Minttu
Mari
Meri
Mitäs mieltä olette näistä ja lisääkin voi ehdottaa!
Ei tahdota mitään yleistä inhokkia antaa kuten joku Jessica jossain vaiheessa oli joten kertokaa jos joku noista on sellainen mistä ei yleensä pidetä.