Nimipulma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bb

Vieras
Ajattelin että jos laittais tulevan tytön nimeks Ulla - ei ainakaan ois kamalasti kaimoja ikäisissään? Mitäs tykkäätte? Ja oishan tuo vähän kansainvälinenkin - ainakin ruotsin- ja saksankielessä. Sopiskos toiseks nimeks Linnea? Sukunimemme on ruotsinkielinen vaiks ihan suomalaisia ollaan,

Ulla on ihan kiva nimi! Milloinkahan nuo muutkin %0-luvun nimet alkaa tulla uudelleen muotiin? Mitä niitä nyt on - mun äitin ikäpolvessa ainakin Anne,Leena,tuula...

Ulla ei ole nimi mun makuun, mutta miksikäs ei, jos itse tykkäätte. Ja kieltämättä, kun muut alkoivat puhua Ullanlinnasta, tulee se mullekin mieleen. Linnea on kyllä tosi nätti nimi, miksei se etunimeksi?

Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:
Ulla ei ole nimi mun makuun, mutta miksikäs ei, jos itse tykkäätte. Ja kieltämättä, kun muut alkoivat puhua Ullanlinnasta, tulee se mullekin mieleen. Linnea on kyllä tosi nätti nimi, miksei se etunimeksi?

Joo,sitäkin oon ajatellu,mutta en haluais kolmea nimeä ja en ole keksiny linnean jatkoks mitään mikä ei vaatis sitä kolmatta. Ja nyt sit mullakin soi toi ullanlinna korvissa! :)

Yhteistyössä