Nintendo Dsi vs. Dsi XL

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"heh"

Vieras
Kerrankin hyvissä ajoin liikkeellä joululahja hankinnoissa ;)
Elikkäs meininki on hankkia lähinnä eskarilaisen käyttöön käsipelikonsoli (ei ole sitten ihan pakko tulla moralisoimaan kyseisen vekottimen tarpeellisuudesta). Ilmeisesti on fiksumpaa hankkia Dsi kuin Lite kun hintaero on aika minimaalinen? Ja onko kellään kokemusta tuosta XL versiosta, onko se lapsen käteen liian suuri vai olisiko pelkkä Dsi kätevämpi käsitellä?

Meillä on Dsi XL ja ihan helposti sillä kolmevuotiaskin pelaa. Periaatteessa on kai ihan sama minkä version noista hankit. Olen käyttänyt sekä tuota XL- mallia että Liteä, eikä niissä minusta juurikaan mitään käytännön eroa ole. Pelithän se on mikä merkitsee ja molempiin käy ihan samat.

Mä pähkäilin viime joulun aikaan noita samoja juttuja ja sit vaan kaupassa kokeiltiin pojan kanssa että se perus Dsi on käteen sopivampi ja se ostettiin. Kyseessä siis 6-v poika jolla ei mitään isoja kouria ole.

Valitse se mistä löydät parhaan värin ja parhaan tarjouksen, noilla konsoleilla kun ei juurikaan ole mitään eroa. Samat pelit käy kaikkiin ja ne lisäominaisuudet ovat aikalailla yhtä tyhjän kanssa. Sen 3D version hinta tulee tipahtamaan lähiaikoina satasella, joten sitä saattaisin harkita myös. Siihen tosin on omat pelinsä.

3D jätän toistaiseksi omaan arvoonsa. En tiedä mistä ne epäilykset oli repäisty että 3D versio voi aiheuttaa lapsille epileptisiä oireita mutta jätän tuon riskin ottamatta. Enkä kyllä muutenkaan oikein jaksa uskoa 3D:n ylivertaisuuteen. Ja juu, tarjouksia tässä olen jo vähän aikaa kytistellyt mutta ei ole vielä tullut edullista vastaan.

Yhteistyössä