Nintendo Wii aikuiselle miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv30

Vieras
Onko siis täysin naurettava ajatus?

Yritän keksiä miehelle jotain 30v lahjaa ja nyt tuli mieleeni, että miksi se ei voisi olla jokin tuollainenkin, jos se on oikeesti "järkevä" ja jotain mistä miehet innostuu.

Oma mieheni tykkää pelata. Pelaa paljon lautapelejä ja ostaa niitä hirveästi. Mutta pelaa myös tietokoneella aika paljon. Lähinnä niitä samaisia lautapelejä kavereineen virtuaalisesti.

Pleikkaria ei ole koskaan ostanut, mutta tykkää pelata jos jossain sellainen on. Muutamalla lapsettomalla miehen kaverilla niitä kun on, ja lapsellisillakin siis.

Eli jos päätyisinkin johonkin tälläiseen niin oisko se toi nintendo wii vai mikä? Ja kertokaa hintoja samalla myös hiukan. Olisihan se hauska vetää mieheltä ns. jalat alta ostamalla jotain mitä se ei ikinä odota. :))

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Mä ostaisin playstationin mieluummin kun wiin :) Me vaihdettiin pleikkari wii:n ja nyt harmittaa ..

No mikä pleikkari sen pitäisi olla ja mitä maksaa? Olen ihan pihalla näistä että monesko pleikkariversio on meneillään.

Ja pelaako teillä siis mieskin?

Sitä en tiedä, mikä pelikonsoli olisi paras, mutta jos miehesi tykkää pelata, niin ei ole ollenkaan hullumpi lahjaidea. Mun oma mies sai PS2:n 30v-lahjaksi, mutta nythän niitä on ainakin jo yksi uudempi. Kovasti oli tykätty lahja :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttu:
Sitä en tiedä, mikä pelikonsoli olisi paras, mutta jos miehesi tykkää pelata, niin ei ole ollenkaan hullumpi lahjaidea. Mun oma mies sai PS2:n 30v-lahjaksi, mutta nythän niitä on ainakin jo yksi uudempi. Kovasti oli tykätty lahja :)

Ai sai. :) Ketä antoi. Pitää ihan tosissaan nyt miettiä tota kun en millään keksi mitään muutakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja saga79:
Just yks päivä ihan aikuinen mies kertoi ihan innoissaan kun oli ostanut ton Nintendo wiin ja kehu sitä maasta taivaseen. Hinnasta ei kyl ollu puhetta

Mä haluisin iteki kokeilla Wiitä. Mun mies varmaan tykkäis niistä urheilupeleistä, mitkä yleensä tulee paketin mukana. Muuten se ei niin paljon pelaa. Muta kyllä mä luulen, että miehiä monesti sen verran lapsettaa, että joku tollanen kelpais ;) Yks tuttu osti itselleen lauko-ohjattavan helikopterin yli viiskymppisenä :)

Täällä wii maksaa n.260e.

Ja kyllä siitä aikuinenkin mies tykkää (jos siis on sen tyyppinen).. Meillä ainakin kuuminta hottia on ne urheilupelit..
Xbox meillä on kanssa mutta se on tosi vähällä käytöllä ollut jo kauan. Tuo wii kiinnosti siksi kun siinä on erikoisempi tuo systeemi, siis ohjaimet ja ohjaaminen.
Hauska vehje se on! Siitä saattaa pitää jopa aikuinen nainen ;) :whistle:

Meillä pelaa lapset ja mies..joskus olen itsekin pelannut. Meillä pleikka 2, koska nuorempi lapsista vielä harjoittelee pelaamista -ja hyvin tuo on miehellekin välttänyt. Tulevaisuudesta en tiedä, mihin päätyvät.

Sun kannattaa käydä peliliikkeessä kyselemässä tai ehkä täällä jollain on pelaava teinipoika, joka tietää kaikesta pelaamisesta kaiken.

Itsekin olisin kiinnostunut millainen on x-box? Ei näissä pysy perässä...

Meilläkin pelikoneesta haaveillaan ja varmaan sillä minäkin pelaisin jos sellainen kotiin tulisi. Mutta miten ihmeessä raskitte laittaa monta sataa euroa pelikoneeseen? Meillä ei edes ole mitenkään tiukkaa rahasta, ja koneeseen olisi varaakin, mutta jotenkin hirvittää ajatuskin laittaa 500 euroa pelikoneeseen plus sitten 50 euroa per peli.

meillä pleikka kakkonen ja mies sillä tykkää pelata (on lapsiakin mutta ei vielä sen ikäisiä)
nyt on haaveillut pleikkari 3 :sta
mä oon tyytynyt tuohon 8 bittiseen nintendoon =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä mietin että ostaisinko xboxin kun mies täyttää 30v kun koitin tässä metästää super nintendoa joka on sillon ollu uutuus kun mies on ollu peli iässä=)

Tota öö. Mä oon 32 ja sillon kun olin peli-iässä pelattiin commodore 64:llä ;) Nintsi tuli pikkusiskolle, reilusti nuorempi, ja supernintsi vasta sen jälkeen.

Meillä mies sai juuri joululahjaksi XBox360 ja ikää hänellä 28 ja risat. Ja Wii löytyy naapurin isännällätä jolla ikää lähemmäs 40. Eli jos vaan mies sen tyyppinen on, että tykkää pelata, niin varmasti on mieluinen lahja.

Meillä on 30v miehellä Nintendo Wii. Ja kovasti on tykännyt. Siinä saa liikuntaakin kun pelailee. Eikä Wii vie paljoa tilaa...Se makso jotain 249e noin vajaa vuosi sitten ja mukana tuli yks peli.

ps2:sta ei kannata ehdottomasti enää ostaa.. xbox360 ps3 tai wii!

meillä mies täyttää 30 syksyllä ja häneltä jo löytyy boxi ja pleikkari ja wii hankitaan kun saadaan aikaiseksi..

wii on ihan hauska mutta sitä ei voi mitenkään verrata esim pleikkariin.. ps3 on ns. viihde keskus jossa myös bluray asema ym. wii on hauska ja siihen saa aikaa uppoamaan isommallakin porukalla ja sen hinta on melkein puolet edullisempi kuin ps3 :)

Hieno lahjaidea miehelle!

Yhteistyössä