Niskajumista huimausta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huips
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huips

Vieras
Mulla ollut monta päivää niska, hartiat ym. alue jotenkin jumissa. Tänään sitten koitin vähän venytellä ja sen jälkeen on ollut inhottavan "epävakaa" olo. Huimauksen tunnetta siis muttei kovin pahaa, kai.

Millasta huimausta teillä on ollut lihasjumeista?

Jaa se voi johtua niskoistakin? Prkle ku on migreeniä, paniikkia ja niskat jumissa niin ei ikinä tiiä miksi keinuttaa :laugh: Päätä mulla kyllä alkaa särkee heti jos niskoja yrittää avata, joten annan olla jumissa hierojalle asti...

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Jaa se voi johtua niskoistakin? Prkle ku on migreeniä, paniikkia ja niskat jumissa niin ei ikinä tiiä miksi keinuttaa :laugh: Päätä mulla kyllä alkaa särkee heti jos niskoja yrittää avata, joten annan olla jumissa hierojalle asti...

mulla noi niskat voimisti paniikkia. tuli mahtava kierre :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:

mulla noi niskat voimisti paniikkia. tuli mahtava kierre :(

No mulla nyt on kierre koko ajan kun kaikki yhessä.. Mut hyvin tässä elellään, tottumiskysymys. Oottelen vaan jos sitä joskus hierojalle asti pääsis..

Mullakin on nyt niskat tosi pahasti jumissa. Joudun veteleen nappeja naamaan ja tätä on kärsitty kohta 5 pv. Eli olo on aika kamala välillä. Välillä tosiaan huippaa ja välillä päätä särkee. Niskat on itessään niin pirun kipeet ja vasen käsi välillä ihan puutunu. Että näin ihanaa..

Alkuperäinen kirjoittaja korvakko:
Suosittelen lääkärissä käyntiä, itsellä oli tuollaista samanlaista, joka olikin sitten korvatulehduksen syytä..

Siis oliko sulla korvatulehduksen takia niska jumissa vai vaan huimas? Ajattelin, että ite oon tosi altis noille tulehduksille ja tossa pari päivää sitten vihlo korvia ilkeesti, mutta meni ohi. Tosin mun niskani on niin jumissa ettei se kyllä pelkästä korvatulehduskesta johdu.

Yhteistyössä