Niskat jumissa ja lääkekuuri, koska hierojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huokaus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huokaus"

Vieras
Unohdin lääkäriltä kysyä, laittoi vain lähetteen fysioterapiaan. Mulla on siis niskat niin jumissa, että päätä sivulle kääntäessä välillä koko maailma heilahti, oikea käsi puutui ja kun esim puhui puhelimessa käsi alkoi tärisemään. Kun käänsi päätä vasemmalle, tuntui että niskassa joku kiristi.
Buranaa kuurina 3x päivä ja 2mg Sirdaludia 1-2kpl ennen nukkumaanmenoa. Koska mä uskallan mennä hierojalle? 3pv sairaslomaa, nyt siis viimeinen päivä ja vieläkin tuntuu että joku on jumissa tuolla oikealla puolella :(

Eiköhän lääkäri olisi sanonut, jos ei saisi heti mennä hierojalle. Menisin heti vaaramaan aikaa, sitäkään ei välttämättä samalle viikolle edes saa. Itsekin olen niskakivuista kärsinyt ja hieroja ne jumit sieltä avaa.

Mä kävin viikon päästä kun lääkekuuri loppui fysioterapeutilla. Hieroi ja tökki akupunktioneuloilla ja siitä lähtien mua on huimannut älyttömästi. Tästä nyt viisi viikkoa ja edelleen kiskon buranaa aamut&illat. Pää ei käänny vasemmalle, leukakin puuduksissa korvaan asti ja pistävä kipu tossa kallon pohjassa niskassa.
Tähän ei varmaankaan auta että menossa 70-tuntinen työviikko yhteen putkeen.....

Perjantaina olis näköjään eka vapaa aika hierojalle jolla olen käynyt aiemminkin..pitää kai soittaa hänelle ja konsultoida asiasta :) eipä tässä kai enää muuta ole, mutta tosiaan päätä oikella kääntäessä tuntuu että joku kiristää niskassa :(

Yhteistyössä