niskat niin jumissa että korvat lukossa ja piipaa,silmissä sumenee ja olo aivan kamala

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
mikä tähän avuksi. itkua olen vääntänyt tämän illan kun niin kamala olo. kädet ja jalat puutuu ja jos yrittää venytellä tulee oksennus. mikä tähän avuksi. olen raskaana rv 17

Kuulostaa kurjalta. Minulle tuli selkävaivat raskauden jälkeen, lapsen kanniskelusta ja liian tehokkaasta ilmastoinnista. Kuntosali ja hieronta ovat auttaneet, ja kuuma jyväpussi silloin tällöin.

mulla on jännitysniska ollut jo pitkän aikaa. selkä ja niska jumi nyt pahentunut ja hierojallekkin pääsen vasta 29 päivä. työ rasittaa (hoito alalla olen töiss) entisestään niskaa ja selkää.

tiedän tunteen :/
Tuo jos joku on aivan kamalaa!!!
Elin sumussa puoli vuotta ja kauhea huimaus myös seurana!
Jos sulla on vaan kaurapussia niin se voisi olla avuksi kun et saa mitn lihasrentouttajia edes nyt syödä..
Pyydä jotakin hieromaan varovasti hartioita ja niskaa..
Koita jaksaa!!

Minä kyllä otin muutaman Sirdaludin raskauden aikana ja sain ihan terveen lapsen. Käy päivystyksessä. Sairauslomaa nyt ainakin tarvitset. Onko teillä saunaa, lämpö saattaa auttaa, mutta ei tietenkään mitään hirveän kovia löylyjä jos on tosi huono olo. Hieronta voi tehdä olon entistä pahemmaksi, jos tilanne on päässyt noin pahaksi. Hieronta on hyvä keino nimenomaan ennaltaehkäisymielessä.

saunassa kävin ja yritin siellä venytellä mutta ei auta. tosiaan kun venyttelykin tekee niin pahaa että tulee oksennus ja sattuu reisiin asti. kaurapussia minulla ei ole. pitää huomenna soittaa lääkäriin jos sieltä saisi jotain apua tilanteeseen.

Kerro sitten miten lääkärissä kävi. Jatkossa kannattaa tehdä kaikkensa, ettei tilanne pääse noin pahaksi, koska toipuminen on hankalaa ilman lääkkeitä.

Ole tosiaan varovainen sen hieronnan kanssa. Minä menin kerran oikein jumittuneena hierontaan ja kun tulin sieltä, niska pamahti entistä jäykemmäksi ja oksetti ihan mahdottomasti.

Yhteistyössä