Niskaturvotusultrasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zau!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

Zau!

Vieras
Heippa! Toivoisin asiallisia kommentteja nt-ultrasta.Olin itse silloin rv 12+2,turvotusta oli 1.2 mm eli normaali ja vaavin koko oli 5.5 cm.Kaikki vastasi raskausviikkoja.Juuri siitä vaavin koosta olisin kiinnostunut,kun oma masu-asukki tuntui niin kovin pieneltä.Minkä kokoisia omanne oli?

mulla np-ultrassa viikot 12+5 ja pää-perämitta oli 7,4cm, siihen sitten koivet päälle, reisiluu tais olla 8mm. onkohan nuo muut pituudet pää-perämittoja? minä taas ihmettelin kun mun mielestä vauva oli niin iso, mutta ilmeisesti hajontaa on aika paljon...:)

Mä olin NP-ultrassa menkkojen mukaan rv12+6 ja pääperämitta oli 7,9cm ja laite antoi viikoiksi 13+0 tasan.

Kylläpäs on hajontaa, vaikka samoille viikoille sattuu melki kaikki.

Kävin vkol12+6 nt-ultrassa mutta koko 5,5cm vastasikin sitten vasta viikkoja 12+1 ja sitten siirtyikin tuo la 5 päivää eteenpäin. Kyselin itse et onko vauveli jotenkin pieni ja lääkäri sanoi ei ole kun viikkoja on kasassa ton verran voivat koot kauheasti vaihdella ja nyt kun tuli toi 5p heittoakin niin koko ihan hyvä. turvotusta oli 0,7 sais kuulema maksimissaan olla 2,4. Eli tässä sen taas huomaa et niin erikokoisia yksilöitä meidän masuissa kasvaa että ei rajaa:) onnellista odotusta kaikille!!!

Yhteistyössä