Niukka verenvuoto rv 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimra

Vieras
Mulla on tänään tullut verta...siis kirkasta ja olen ollut käyrillä, ultrassa ja muutenkin tarkasteltiin paikat ja kaikki kunnossa.. Onko kenelläkään samanlaista kokemusta ??!? Välillä vihloo aikalailla tuolla kohdunsuulla, kun vauva potkii, kääntyy...mutta ei ole juuri enempää tullut vuotoa.. Niin, tiedustelisin, että onko kuinkakin yleistä ?

Mulla niukka vuoto muuttu runsaaksi vuodoksi samoilla viikoilla. Istukka repes osittain. Terkka epäili silloin seksiä aiheuttajaksi, limakalvot vuoti. Sanoi, että 95 % vuodoista johtuu seksistä.

Meillä ei havaittu istukassa mitään ihmeellistä ja yhdyntäkielto tuli.. ja ei olla seksiä harrastettu nyt muutenkaan about viikkoon.. Ei ole onneksi nyt tullut enää verta.. Voikohan se istukka olla repeämässä ettei lääkäri osaa katsoa ?!? Sanoi, että voi vuotaa istukan reunasta, jos vauva potkii siihen..tai tulee kohdunsuulta.

Mulla tuli esikoisesta rv 30 tai jotain sellaista niukkaa verenvuotoa ja menin sairaalaan pariksi päiväksi lepäilemään. Istukka ei ollut revennyt eli kyseessä oli varmaan joku verisuoni. Vauvalla ei ollut hätää ja lapsi syntyi terveenä rv 41. Streptokokki pos voi aiheuttaa jotain tällaistakin, mut eiköhän se voi olla siitäkin et tuo vauva painaa tuossa vaiheessa jo kohtua aika paljon ja muutenkin koko kroppa on aika pinkeenä. Eihän siinä tarvi olla kun jonkun verisuonen vähän puristuksissa jossain tuolla alakerrassa ni sitä verta rupee vuotamaan.
Mut ymmärrän toki pelästymisen (paniikin) asian suhteen. Pääasia et oot ollu tutkimuksissa ni kyllä asiantuntijat tietää mitä kuuluu tehdä milloin.
Hyvää loppuraskautta sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Meillä ei havaittu istukassa mitään ihmeellistä ja yhdyntäkielto tuli.. ja ei olla seksiä harrastettu nyt muutenkaan about viikkoon.. Ei ole onneksi nyt tullut enää verta.. Voikohan se istukka olla repeämässä ettei lääkäri osaa katsoa ?!? Sanoi, että voi vuotaa istukan reunasta, jos vauva potkii siihen..tai tulee kohdunsuulta.

Eiköhän lääkäri osaa hommansa ja tuo on vain harmitonta vuotoa. Mulla tuli ensin pieni lorahdus, jonka jälkeen meni reilu tunti ilman vuotoja. Sitten alko vuotamaan aina vähän enemmän kunnes tuli loristen. Ja siis vain osittain oli revennyt.

Yritä olla isommin huolestumasta ja oikein hyvää loppuraskautta! :) :hug:

Yhteistyössä