Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Hyväksyn abortin tuossa tilanteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Eihän tuollaisia hirvityksiä voi verrata keskenään aikuisen ihmisen kanssa |O :headwall:
Tosin aikuisen ihmisen ollessa kyseessä jokainen tehkööt itse päätöksen omastaan abortista.
Alkuperäinen kirjoittaja Nette:Katolinen kirkko on niin sairas...tuomitaan abortti tuollaisessa tilanteessa ja ollaan hys hys pedofiilipapeista jne.
Mikään ei ole vaarallisempaa kuin fundamentalistinen uskonnollisuus.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Paha kysymys, mutta taidan joutua vastaamaan kuitenkin että hyväksyn tuossa tapauksessa. En tosin ole tainnut asiaa kommentoida lasten raskauksien kannalta, kun ei ole oleellisena tullut mieleen, että tällaistakin sairaassa maailmassa sattuu.
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:no useimmat abortin vastustajat on sitä mieltä että abortti on hyväksyttyä erikoistapauksissa (esim. raiskaus). itse vastustan aborttia vain itselläni, eli en sekaannu muitten päätöksiin, mutta itse en aborttiin kykenisi, eikä kyllä ole sellasta tilannetta ollu että en olisi voinu pitää lasta jos olisin tullut raskaaksi....
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Paha kysymys, mutta taidan joutua vastaamaan kuitenkin että hyväksyn tuossa tapauksessa. En tosin ole tainnut asiaa kommentoida lasten raskauksien kannalta, kun ei ole oleellisena tullut mieleen, että tällaistakin sairaassa maailmassa sattuu.
etkö sitten hyväksy aborttia jos aikuinen raiskataan?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Paha kysymys, mutta taidan joutua vastaamaan kuitenkin että hyväksyn tuossa tapauksessa. En tosin ole tainnut asiaa kommentoida lasten raskauksien kannalta, kun ei ole oleellisena tullut mieleen, että tällaistakin sairaassa maailmassa sattuu.
etkö sitten hyväksy aborttia jos aikuinen raiskataan?
En, koska raiskaus ei ole syntyvän lapsen vika.